يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

جدیدترین آمار فروش سینمای ایران

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 797658
با گذشت بیش از یک ماه و نیم از اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»، این فیلم همچنان پرمخاطب بوده و بیش از ۹ میلیارد تومان فروخته است.
جدیدترین آمار فروش سینمای ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، با گذشت حدود یک ماه و نیم از شروع اکران نوروزی سال ۱۴۰۱، تقریباً اکثر فیلم‌های روی پرده سینما به یک روند فروش ثابت رسیده‌اند و دیگر خبری از سالن‌های پر جمعیت نیست. دلیل اصلی این موضوع هم آن است که بسیاری از علاقه‌مندان به تماشای فیلم در سینما، فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کرده‌اند و به همین دلیل تعداد تماشاگران کمتر شده است.

به همین منظور شاید بد نباشد نگاهی به میزان فروش، تعداد مخاطب و تعداد سانس‌های فیلم‌های سینمایی در حال اکران بیاندازیم.

فیلم سینمایی «سگ بند» که اکران خود از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده بود، با استقبال مخاطبان سینما مواجه شد و توانست لقب پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز ۱۴۰۱ را از آن خود کند. این فیلم تاکنون حدود ۶۹۰ هزار مخاطب طی ۱۷ هزار سانس داشته و حدود ۲۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بلیت فروشی کرده است. 

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» که اکران خود را از ۱۸ اسفندماه سال گذشته آغاز کرد بود، توانست با جذب مخاطبان سینمای ایران، رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز ۱۴۰۱ را از آن خود کند. این فیلم تاکنون ۲۹۳ هزار مخاطب طی حدود ۱۴ هزار سانس داشته و بیش از ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بلیت فروشی کرده است. 

فیلم سینمایی «شادروان» که اکران خود را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده بود، در رتبه سوم فروش اکران نوروز ۱۴۰۱ قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۲۲۵ هزار مخاطب طی حدود ۱۲ هزار سانس داشته و ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بلیت فروشی کرده است. 

فیلم سینمایی «روز صفر» که اکران خود را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده بود، در رتبه چهارم فروش اکران نوروز ۱۴۰۱ قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۱۸۱ هزار مخاطب طی ۹ هزار سانس داشته و ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بلیت فروشی کرده است. 

فیلم سینمایی «مرد بازنده» که اکران خود را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده بود، در رتبه پنجم اکران نوروز ۱۴۰۱ قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۱۳۷ هزار مخاطب طی ۸ هزار سانس داشته و ۵ میلیارد تومان بلیت فروشی کرده است. 

فیلم سینمایی «گل به خودی» که اکران خود را از ۱۸ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده بود، در رتبه ششم اکران نوروز ۱۴۰۱ قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۱۶ هزار مخاطب طی ۲ هزار و ۵۰۰ سانس داشته و ۵۰۰ میلیون تومان بلیت فروشی کرده است. 

فیلم سینمایی «قدغن» که اکران خود را از ۱۸ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده بود، در رتبه آخر اکران نوروز ۱۴۰۱ قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۶ هزار مخاطب طی یک هزار سانس داشته و ۲۲۰ میلیون تومان بلیت فروشی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *