جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

«آرنولد» ها لابه لای ویروس کرونا!

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 791602
در این فیلم، ورزشکاران مسابقات نچرال کشوری داخل یک سالن بزرگ هستند و بدون هیچ امکاناتی لباس‌های خود را در آورده‌اند و روی زمین گذاشته‌اند. عجیب آن که در این اوضاع کرونایی حتی کوچک‌ترین پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت نمی‌شود.
«آرنولد» ها لابه لای ویروس کرونا!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه خراسان نوشت: به تازگی فیلم‌هایی از مسابقات فیزیک نچرال کشوری منتشر شده که واکنش‌های زیادی هم در پی داشته است. در این فیلم، ورزشکاران مسابقات نچرال کشوری داخل یک سالن بزرگ هستند و بدون هیچ امکاناتی لباس‌های خود را در آورده‌اند و روی زمین گذاشته‌اند.

عجیب آن که در این اوضاع کرونایی حتی کوچک‌ترین پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت نمی‌شود. تعداد زیادی از ورزشکاران لباس‌های خود را در آورده‌اند، ماسک ندارند و در همان حالت آماده می‌شوند و حتی برای حضور روی سن مسابقه برنزه هم می کنند ! هر چند که برخی سایت ها از برگزاری مسابقات بدنسازی نچرال بدون مجوز فدراسیون و اداره کل استان تهران نوشته‌اند اما واکنش‌ها قابل توجه است. مثلا کاربری نوشته: « خجالت آور و توهین آمیزه .واقعا باید مسئول این مسابقات را دادگاهی کنند که چرا کوچک ترین امکاناتی در اختیار ورزشکارها نمی گذارند؟!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *