جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۴
۲۱

اصلاح طلبان به دنبال برگشت یک قاتل به عرصه سیاست! +جزئیات

شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 790760
محمدعلی نجفی که اصلاح طلبان به عنوان برند مدیریتی خود از او یاد می کردند در خردادماه سال 98 همسر دوم خود را با ضرب پنج گلوله در حمام خانه به قتل رساند و به قصاص نفس محکوم شد اما خانواده مقتول با دریافت چند میلیارد از اعدام او منصرف شده و رضایت دادند.
اصلاح طلبان به دنبال برگشت یک قاتل به عرصه سیاست! +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: اصلاح طلبان برای بازسازی احزاب خود برای ساماندهی سبد آرایشان با هدف انتخابات آتی مجلس به تقلا افتاده اند. غافل از آنکه مشکل این جریان سیاسی و افراد آن بی صداقتی با مردم و اولویت دهی منافع جناحی و بازی قدرت بر منافع ملی است.

حال و در ادامه بازسازی حزب کارگزاران یکی از رسانه های اصلاح طلب به نقل از نمازی از دعوت همه چهره های گذشته این جریان برای فعالیت مجدد خبر داده است که به عقیده نویسنده اصلاح طلب گزارش، این دعوت شامل مهاجرانی و نجفی هم می‌شود! 

به گزارش جهان نيوز، نامه نیوز به نقل از کانال تلگرامی «عصرما» نوشته است: همین چند روز پیش بود که برخی منابع خبری از پاسخ منفی محمد هاشمی به دعوت حزب کارگزاران برای همکاری مجدد با این تشکیلات سیاسی خبر دادند. اما این دعوت تنها مختص مهدی هاشمی نبوده، بلکه آن‌طور که یک عضو ارشد کارگزاران سازندگی توضیح می‌دهد، این حزب درهایش را به روی همه اعضای هیات موسس و البته تمامی چهره‌های باسابقه که در گذشته عضو حزب بوده و در شورای مرکزی فعال بودند اما درحال‌حاضر ارتباط تشکیلاتی‌شان را قطع کرده‌اند، گشوده و می‌خواهد با تمام ظرفیت ممکن به کار خود ادامه دهد.

علی‌محمد نمازی به «عصر ما» گفته است: «در جریان برنامه‌هایی که در این دوره در حزب مورد بحث قرار گرفت، تشکیل کمیته‌ای است به‌منظور دعوت از دوستانی که به هر دلیل در گذر این 25 سال از ما جدا شدند.»

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در ادامه گفت: «به این ترتیب این موضوع در این کمیته بررسی شد که باید از چه کسانی به این منظور دعوت شود و درنهایت قرار شد که از تمامی افراد باسابقه که پیش‌تر در حزب عضویت داشتند و در حال حاضر در شورای مرکزی حضور ندارند، دعوت کنیم و به این ترتیب ضمن دعوت از دوستانی که عضو هیات موسس حزب بودند، از برخی چهره‌های شاخص همچون آقای اسحاق جهانگیری و دیگران هم دعوت به عمل آمده است.»

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این‌که بسیاری از چهره‌های شاخص و نیروهای کاردان و توانمند، در گذشته عضو شورای مرکزی این حزب بودند، می‌گوید: «طبیعتاً باتوجه به این‌که کار نو و ایده بسیار خوبی است، اگر موفق شوند و زمینه بازگشت اعضای هیات موسس و دیگر چهره‌های شاخص را فراهم کرده و همه ظرفیت را فعال کنند، کمک بزرگی به حزب خواهد بود و حزب از تجربه این افراد بهره می‌برد.»

اما نمازی درحالی از تلاش کارگزاران سازندگی برای ازسرگیری فعالیت تمامی اعضای هیات موسس در این حزب سخن می‌گوید که جمع 10 نفره‌ای که حدود 3 دهه اقدام به تاسیس حزب کارگزاران سازندگی کرد، کنار افرادی چون مصطفی هاشمی‌طبا و محمد هاشمی که دعوت از آن‌ها رسانه‌ای شده، چهره‌هایی همچون محمدعلی نجفی نیز ازجمله افراد این جمع 10 نفره هستند و مهمتر از آن، نام عطا مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی و معاون پارلمانی دولت هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی نیز به چشم می‌آید.

نمازی که اگرچه از چهره‌هایی چون غلامحسین علیخانی و رضاامرالهی به این عنوان نام برد اما اشاره‌ای به نام مهاجرانی نکرد، در واکنش به پرسشی که مشخصاً درباره دعوت از وزیر فرهنگ دولت اصلاحات برای بازگشت به کارگزاران سازندگی مطرح شد، گفته «از تمامی اعضای هیات موسس دعوت شده است!»؛ آن‌هم درحالی که در واکنش به تکرار نام مهاجرانی و تاکید مجدد بر این پرسش نیز همچنان همان جمله را تکرار کرد و البته این احتمال را رد نکرد!

گفتنی است عطا مهاجرانی وزیر لندن نشین دولت اصلاحات، به هنگام وقوع فتنه صهیونیستی - آمریکایی سال 88 «اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور» را به همراه کسانی مثل سروش، کدیور و عبدالعلی بازرگان در لندن تشکیل داد و به عنوان کارشناس بی بی سی فارسی فعال بود.

محمدعلی نجفی هم که اصلاح طلبان به عنوان برند مدیریتی خود از او یاد می کردند در خرداد ماه سال 98 همسر دوم خود را با ضرب پنج گلوله در حمام خانه به قتل رساند و به قصاص نفس محکوم شد اما خانواده مقتول با دریافت چند میلیارد از اعدام او منصرف شده و رضایت دادند.


در باطن جریان اصلاحات بی احترامی به مردم و تصور فراموشکاری آنها برای بازی های کثیف سیاسی نهادینه شده است. پیشنهاد و تحمیل یک دولت ناکارآمد و عدم عذرخواهی از کارنامه این دولت نمونه برجسته ای از این موارد است. تحمیل برجام پرخسارت نمونه دیگری است. سکوت بی شرمانه در برابر قتل عمد رفیق و هم حزبی آنها و اندکی بعد احتمال دعوت از او برای کار سیاسی(فارغ از محدودیت های قانونی) و یا دعوت از یکی از عناصر خارج نشین فتنه هم نمونه های جدیدی است؛ البته که بسیاری از افراد این حزب در جریان فتنه سال 88 فعال بوده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگه عیبی داره
خوب اینا ادم های سیاسی بودن
صرف یه محکومیت که نمیشه از دنیای سیاست حذف بشن
Iran, Islamic Republic of
سوء سابقه که هست و این باعث میشه نتونن بیان حالا حرفی داری
Iran, Islamic Republic of
شما بخوای نگهبان ساده یه فروشگاه بشی اول ازت عدم سوءپیشینه طلب میکنند اونوقت برگشت یه فردی به عرصه سیاسی مملکت که هم سوءسابقه مدیریتی و سیاسی داره و هم سابقه قتل و آدم کشی, از نظر شماها هیچ اشکالی نداره؟؟؟؟؟!!.
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
آفریننننن.
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
شما اگه بخوای توی یه اداره دولتی، آبدارچی هم بشی، باید گواهی سوءپیشینه از آگاهی بگیری. پستهای مدیریتی که تکلیفش روشنه.
Iran, Islamic Republic of
پرستوها یه فکری بحال خودشون بکنن
Iran, Islamic Republic of
چرا نباید بر پردن به عالم سیاست می تونن اما باید برخی موضوعات رو در خودشون تغییر بد اما در کل ایرادی نداره نجفی تاوان داده و مهاجرانی هم باید بیشتر توضیح بده که چکار میکرده اونجا
Iran, Islamic Republic of
خیلی بهت ساخته مثل اینکه اینقدر طرفداریشون رو میکنی فایده نداره نمی تونن بیان
شاهین
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب دیگه تمومه ماجرا.
Iran, Islamic Republic of
به ضرب پنج گلوله؟
.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این که چیزی نیست برای ماندن به بدتر از این هم راضی خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
. اکبر رفسنجانی .... نجفی را به مردم و کشور تحمیل کرد ؟.
United States
شورای نگهبان با توجه به سو سابقه آنها را رد صلاحیت خواهد کرد. شما نگران نباش...!!!
United Arab Emirates
بايد از اين به بعد براي نجفي يك دوشيكا بدهند كه تمام رقبا را به رگبار ببنده
اون كه به يك زن ٥ گلوله تو حمام ميزنه با مردهاي تو خيابون چكار خواهد كرد!!
علی
Iran, Islamic Republic of
......
Canada
حداقل به خاطر کبک آدم نکشته
Iran, Islamic Republic of
تقصیری ندارند بدبخت ها. پیش خودشون گفتند بقیه مهره هامون هم قاتل اقتصاد و امید مردمند پس یک مورد قتل با پنج گلوله هم چیزی نیست.
Iran, Islamic Republic of
قاتل ومجرم شدن برای همه امکان تحقق وپیش آمد دارد باید دید استقبال مردم از ایشان چگونه است.
Iran, Islamic Republic of
اینهاکه به مقتول تهمت مهدورالدم بودن و پرستو بودن میزدن.
Iran, Islamic Republic of
شهردار هفت تیر کش و ادم کش باید ئیس جمهور مافیا بشه
Iran, Islamic Republic of
....