دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳

زم، شارمهد و اسیود شکار بعدی کیست؟

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 743920
رسانه‌های ضد انقلاب از بازداشت و انتقال موفقیت‌آمیز سرکرده یکی از گروهک‌های تروریستی ابراز سردرگمی و نگرانی می‌کنند.
زم، شارمهد و اسیود شکار بعدی کیست؟
به گزارش جهان نيوز، حبیب کعب معروف به حبیب اسیود از مقامات سابق گروهک الاحوازیه و از طراحان عملیات تروریستی شهریور 97 است که اخیرا بازداشت و توسط نیروهای امنیتی به کشور منتقل شده است. این اتفاقات پس از سلسله دستگیری‌های موفق برخی عناصر ضدانقلاب در خارج کشور و انتقال آنها به داخل کشور انجام می‌شود و موجب رعب گسترده در محافل اپوزیسیون معارض شده است. پیش از این، روح‌اله زم و جمشید شارمهد شکار و به کشور منتقل شده‌اند. قبل از آنها نیز هواپیمای حامل عبدالمالک ریگی هنگام عبور از آسمان ایران بر زمین نشانده شد و سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان به دام افتاد.

شبکه‌هایی مانند العربیه و دویچه‌وله و رادیوفردا و بی‌بی‌سی با اشاره شوک دستگیری حبیب اسیود، مدعی شده‌اند او در ترکیه ربوده و به ایران منتقل شده است.

گروهک الاحوازیه شهریور 97 به هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، اقدام به تروریسم خیابانی و کشتار 24 نفر از مردم بی‌دفاعی کرد که ناظر مراسم رژه بودند.

العربیه و برخی رسانه‌های مشابه مدعی شده‌اند مراکز امنیتی ایران، حبیب اسیود را به کمک کشور ثالث که احتمالا خواست، او را به ترکیه کشانده و در آنجا او را بازداشت کرده‌اند.

محافل رسانه‌ای ضدانقلاب اکنون نسبت به شکار عناصر معارض دیگر و انتقال آنها به ایران برای مجازات هشدار می‌دهند.
https://jahannews.com/vdcci1qmx2bq0o8.ala2.html
jahannews.com/vdcci1qmx2bq0o8.ala2.html
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
....
مسعود
Iran, Islamic Republic of
نوبت علی جوانمردی پان کرد تجزیه طلب وامیرعباس فخرآور ومسیح علی نژاد ومریم رجوی ورضا پهلوی خواهندرسید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
انشالله