جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد!

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 736836
یکی از خبرنگاران معروف حوزه فوتبال در اسپانیا مدعی شده است که باشگاه یوونتوس ستاره پرتغالی خود را به آبی‌واناری‌های کاتالونیا پیشنهاد داده است.
یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد!
به گزارش جهان نيوز، گی‌یم بالاگه خبرنگار سرشناس فوتبال در اسپانیا با برای رسانه‌هایی مانند شبکه‌های اسکای اسپورت، BBC، بلیچرریپورت، تایمز، آبزرور، آ اس و کادناسر همکاری دارد و جزو خبره‌ترین کارشناسان فوتبال اروپا محسوب می‌شود، ادعا کرده است که باشگاه یوونتوس برای کاهش هزینه‌هایش که مهمترین بخش آن مربوط به پرداخت حقوق ستاره‌هایش می‌شود، تصمیم گرفته که کریستیانو رونالدو را بفروشد و به همین دلیل هم او را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده است.

رونالدو با حقوقی بالغ بر 30 میلیون یورو در سال، بیشترین حقوق را در میان تمام بازیکنان یوونتوس می‌گیرد و طبق ادعای بالاگه قطع شدن بخش زیادی از درآمدهای یوونتوس به دلیل شیوع کرونا و ناکامی در صعود به مراحل پایان لیگ قهرمانان اروپا سبب شده است که این تیم در فکر کاهش هزینه‌هایش باشد. البته ادعای بالاگه درباره رونالدو در حالی است که او بهترین گلزن دو فصل اخیر تیمش بوده و به نسبت حقوقی که می‌گیرد از سایر بازیکنان تیم بهتر کار کرده است.

رونالدو در تمامی رقابت‌های این فصل 35 گل به ثمر رسانده است و در بازی برگشت تیمش مقابل لیون 2 گل زد هرچند این گل‌ها برای صعود بانوی پیر به مرحله بعدی کافی نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *