جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

شکایت معاونت حقوقی مجلس از میرسلیم

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 736814
کانال تلگرامی رزنانس در خصوص شکایت معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی از برخی فعالان رسانه‌ای توضیحاتی داده است.
شکایت معاونت حقوقی مجلس از میرسلیم
به گزارش جهان نيوز، معاونت حقوقی مجلس اتهامات وارد شده از سوی برخی فعالان رسانه‌ای را پیگیری حقوقی می‌کند. براین اساس، قرار است تا برای جلوگیری از مخدوش شدن جایگاه حقوقی ریاست مجلس شورای اسلامی، از افراد زیر که طی روزهای گذشته در فضای مجازی اتهامات بی‌اساسی را علیه رییس قوه مقننه مطرح کردند، شکایت صورت بگیرد تا اسناد ادعاهای خود را در دادگاه ارائه کنند؛

یاشار سلطانی، صدرا محقق، وحید اشتری سه فعال رسانه‌ای هستند که باید در دادگاه پاسخگو باشند.

همچنین از مصطفی میرسلیم نیز به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان، شکایت شده است.
دروغ رشوه ۶۵ میلیاردی را اولین بار میرسلیم در اوج رقابت‌های انتخابات مجلس و همچنین در زمان انتخاب ریاست مجلس مطرح کرد که مورد بشدت مورد استقبال جریان اصلاحات قرار گرفت و از آن به بعد، میرسلیم به نیابت از این گروه پروژه تخریب قالیباف را ادامه داد و از سوی رسانه‌های این جریان نیز مورد حمایت قرار گرفت.

وضعیت یاشار سلطانی و ارتباطات او بر کسی پوشیده نیست، اما دو خبرنگار و فعال رسانه‌ای دیگر قربانی توهمات میرسلیم و بازی اصلاح‌طلب/عدالتخواه شدند.

میرسلیم پیش‌تر نیز حاشیه‌ساز شده و برای دیده‌شدن، با بی‌بی‌سی فارسی هم گفتگویی انجام داده بود که ظاهرا براساس مشورت برخی خبرنگاران اصلاح‌طلب بوده است.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید پاسخگو باشد
ب
Iran, Islamic Republic of
بجای طرح شکایت باید به اتهامات جواب روشن داده شود چطوربرخی نمایندگان سابق مجلس میتوانندساختمان امانتی مجلس رو به ثمن بخس صاحب شوند ودیگرموارد اتهامی باید روشن شود