جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حاجی‌دلیگانی: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 736811
متأسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمی‌کند که مجلس قطعاً با آنان برخورد می‌کند.
حاجی‌دلیگانی: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی با انتقاد از عدم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: طبق قانون مصوب مجلس باید حقوق شاغلین و بازنشستگان همسان سازی شود و نباید فاصله زیادی بین حقوق این افراد وجودداشته باشد.

وی بیان کرد: با وجود این، متأسفانه شاهد بی عدالتی بسیار زیادی در نظام پرداخت هستیم و بسیاری از مردم از این مسئله گله‌مند هستند که چرا قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان عملیاتی نمی‌شود و حقوق بازنشستگان بسیار کمتر از شاغلین است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرانی و افزایش شدید قیمت‌ها مردم را به ستوه آورده است و در این شرایط توقع آنان این است که تبعیض و بی عدالتی در جامعه وجود نداشته باشد و بر این اساس دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند که هیچ گونه تبعیضی در حقوق پرداختی به کارکنان خود قائل نشوند.

حاجی دلیگانی با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی از کارکنان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بسیاری از کارکنان وزارت آموزش و پرورش خواستار آن هستند که همسان سازی حقوق بازنشستگان در این وزارتخانه اعمال شود و آنان می‌گویند که فاصله حقوق پرداختی میان شاغلان و بازنشستگان این وزارتخانه بسیار زیاد است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تأکید مجلس بر این است که قوانین به درستی اجرا شود و قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز یکی از قوانینی است که برای ما بسیار حائز اهمیت است و همه دستگاه‌های اجرایی باید به اجرای این قانون توجه داشته باشند و در غیر این صورت مجلس از ابزار‌های نظارتی خود استفاده می‌کند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *