جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

تکذیب کمک یک میلیاردی مرجعیت عراق به ایران

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 736747
دفتر آیت‎ الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق کمک یک میلیارد دلاری خود به ایران برای مبارزه با ویروس کرونا را تکذیب کرد.
تکذیب کمک یک میلیاردی مرجعیت عراق به ایران
به گزارش جهان نيوز، دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق دیشب با صدور بیانیه‌ای، خبر منتشر شده درباره کمک یک میلیارد دلاری خود به ایران برای مبارزه با کرونا را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است: آنچه که درباره کمک یک میلیارد دلاری دفتر مرجعیت عراق به ایران برای عبور این کشور از بحران کرونا منتشر شده، صحت ندارد.
 
مرجع : تسنيم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای اف بر فتنه انگیزان عالم!
United States
عدد یک میلیارد دلار صحیح نیست و کذب است
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دروغگویان و غوغاسالاران از این خبر دروغ چند هدف دارند:
اولا به مردم عراق می گویند علیرغم تمامی مشکلاتی که کشورشان دارد، مرجعیت به مردم کشور دیگر کمک می کند و بی اعتمادی به مرجعیت را در عراق ایجاد می کنند.
دوما به ایرانی ها می گوید که علیرغم مشکلاتی که دارند، مرجعیت عراق می توانست به آنها کمک کند ولی نکرد. بدبینی به مرجعیت را در ایران ایجاد می کنند.
Iran, Islamic Republic of
خبر اهدای کمک اوایل اردیبهشت منتشر شد که همون موقع هم خیلی قابل اعتماد نبود ولی چرا مسئولین دفتر حضرت آیت الله سیستانی این قدر دیر واکنش نشون داده جای تعجب داره
به نظرم دوستان در دفتر باید هوشیار تر عمل کنند