شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۹
۱۴۹
یادداشت حسین شریعتمداری؛

سخنی با برادرم فتاح/ با عرض پوزش از تابلوی افشای سوءاستفاده‌ها، سوءاستفاده کردید/ چه کسانی به شما اطلاعات غلط دادند؟!/ پای مشاوران کم‌دان در میان است؟!

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 736685
بعد از مصاحبه یادشده آقای فتاح، مراکز و مسئولانی که مخاطب ایشان بودند، با صدور بیانیه‌ها و جوابیه‌های مستند به ادعاهای ایشان پاسخ گفتند ولی جناب فتاح تاکنون هیچ پاسخی برای ادعاهای خود نداشته‌اند!
سخنی با برادرم فتاح/ با عرض پوزش، از تابلوی افشای سوءاستفاده‌ها، سوءاستفاده کردید/ چه کسانی اطلاعات غلط دادند؟!/ پای مشاوران کم‌دان در میان است؟!
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات مهندس فتاح در برنامه نگاه یک، سرمقاله امروز کیهان را به این موضوع اختصاص داد که در ادامه خواهید خواند:

با شناختی که از برادر عزیزمان جناب مهندس فتاح داشتم، اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک سیما برایم باور کردنی نبود، نه اینکه سخن‌گفتن از سوءاستفاده‌ها را ناروا بدانیم چرا که با جرأت می‌توان گفت و نسخه‌های روزنامه نیز بهترین و مستندترین گواه آن است که کیهان در افشای مفاسد اقتصادی و مطالبه بی‌ملاحظه حقوق ملت از مسئولان، در هرپست و مقامی که بوده و هستند، پیشتاز بوده است و همچنان نیز چنین است. حیرت نگارنده از این بود و هنوز هم هست که چرا جناب فتاح از تابلوی افشای سوءاستفاده‌ها -با عرض پوزش- سوءاستفاده کرده و به بهانه و یا به خیال آنکه از نارواها سخن می‌گوید، نظام مظلوم را آماج تهمت‌های ناروا کرده است! برای نگارنده اگرچه نوشتن در این خصوص آسان نیست ولی دوستی‌ها نباید مانع بیان حقایق و دفاع از نظام مظلومی باشد که دشمنان غدار و خونریز از همه سو به آن تاخته و می‌تازند.
و اما، در این باره گفتنی‌هایی هست؛

۱- حشمت‌الله طبرزدی، یکی از عوامل کنونی ضد‌انقلاب، در دهه ۷۰ نشریه‌ای را با عنوان پیام دانشجوی بسیجی منتشر می‌کرد که بعدها با اعتراض بسیج این پسوند حذف شد و نشریه با نام پیام دانشجو به انتشار هفتگی خود ادامه داد. طبرزدی خود را یک بسیجی تمام عیار می‌دانست و اولین بار واژه امام خامنه‌ای از جانب او مطرح شد. نشریه طبرزدی در چاپخانه کیهان چاپ می‌شد. در یکی از شماره‌های این نشریه، یادداشت تُند و زننده‌ای علیه مرحوم‌ هاشمی رفسنجانی چاپ شده و نسبتی به ایشان داده شده بود که تهمتی آشکار بود. بنده با مشاهده این یادداشت از چاپ نشریه خودداری کردم. آقای طبرزدی بعد از اطلاع از ماجرا با اینجانب تماس گرفت و علت را جویا شد. به ایشان اعتراض کردم این چه یادداشتی است که علیه آقای ‌هاشمی نوشته‌اید؟ با تعجب گفت؛ خود شما که بارها در کیهان به ایشان انتقاد کرده‌اید؟ گفتم؛ ما در انتقاداتمان با دشمن مرزبندی داریم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام از انتقادات ما به نفع خود و علیه نظام و انقلاب سوءاستفاده کنند ما آقای ‌هاشمی را بیرون از دایره اسلام و انقلاب تعریف نمی‌کنیم ولی یادداشت شما با آنچه دشمنان بیرونی علیه آقای ‌هاشمی می‌نویسند و می‌گویند تفاوتی ندارد. به همین جهت حاضر نیستیم با چاپ نشریه‌تان در دروغ‌بافی و تهمت‌پراکنی شما علیه ایشان سهیم باشیم و اضافه کردم آیا تا‌کنون حتی یک نمونه هم سراغ دارید که رسانه‌های دشمن از انتقادات کیهان سوءاستفاده کرده و برای آن بَه بَه و چَه چَه کرده باشند؟!

۲- اظهارات آقای فتاح در برنامه تلویزیونی نگاه یک، بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های دشمن و سایت‌های ضد‌انقلاب رو‌به‌رو شد. اگر ایشان در سخنان خود به واقعیاتی هرچند تلخ اشاره کرده بودند، تنها جرمشان این بود که چرا به عنوان یک مسئول نظام، سفره دل خود را در میدان دید دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب گشوده‌اند! که هرچند اقدامی ناپسند بود ولی فقط از ناپختگی ایشان حکایت می‌کرد. اما، آنچه تاسف‌آور و سؤال‌برانگیز است اینکه بسیاری از اظهارات ایشان واقعیت نداشت و برخی دیگر نیز وارونه مطرح شده بود و تاسف‌آور‌تر آنکه جناب فتاح نمی‌توانست از غیر واقعی بودن آنچه مطرح کرده بود بی‌خبر باشد! و دقیقاً همین نکته است که اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک را غیرقابل توجیه می‌کند!

۳- بعد از مصاحبه یادشده آقای فتاح، مراکز و مسئولانی که مخاطب ایشان بودند، با صدور بیانیه‌ها و جوابیه‌های مستند به ادعاهای ایشان پاسخ گفتند ولی جناب فتاح تاکنون هیچ پاسخی برای ادعاهای خود نداشته‌اند! اگرچه واقعیت امور بدون پاسخ ایشان نیز به آسانی قابل کشف و درک است. به عنوان نمونه -‌و فقط یک نمونه- آقای فتاح می‌گوید «یک جای خوب ما در کوهک در اختیار نیروی دریایی ارتش است».

و نیروی دریایي با صدور بیانیه‌ای توضیح می‌دهد که «‌پادگان کوهک، ستاد نیروی دریایی ارتش بوده است که این مکان، از پیش از انقلاب اسلامی در اختیار این نیرو بوده و بعد از انقلاب نیز به عنوان ستاد فرماندهی از آن بهره‌برداری می‌کند و بر اساس مصوبات ابلاغی مقرر شده اراضی پادگان کوهک بالمناصفه بین نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان تقسیم شود و در مسیر اجرای این مصوبه ستاد کل نیرو‌های مسلح به عنوان حَکم عمل خواهد کرد. بر این اساس تمامی عواید حاصل از اعیان اراضی پادگان کوهک (ساخت و ساز‌های انجام شده در محدوده پادگان) متعلق به نیروی دریایی ارتش خواهد بود و بنیاد موظف به پرداخت ارزش آن به نیروی دریایی است‌». واقعیت آن است که بنیاد موظف است ارزش «ساخت و ساز‌های انجام شده در محدوده پادگان» را به ارتش بپردازد ولی برادر عزیزمان آقای فتاح، نیروی دریایی ارتش را به تصاحب غیر‌قانونی متهم کرده است!

آیا جناب آقای فتاح از این واقعیت خبر نداشته است؟! اگر پاسخ مثبت است پرسش بعدی این است که چه کسانی به ایشان اطلاعات غلط داده‌اند؟!

۴- در اظهارات آقای فتاح و اعتراض‌های ایشان دقت کنید. هیچ جا سخن از فساد اقتصادی و یا سوءاستفاده شخصی در میان نیست. موضوع درباره چند مرکز و نهاد وابسته به نظام است چرا فلان زمین بنیاد در اختیار نیروی دریایی ارتش است؟! که معلوم شد متعلق به خود ارتش بوده است. و یا چرا کاخ مرمر در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام است؟!

و حال آنکه سال ۹۷ تخلیه شده و بیش از ۲ سال است که مجمع به محل سابق مجلس شورای اسلامی منتقل شده است. تصمیم گرفتیم کاخ مر‌مر را به موزه تبدیل کنیم. این تصمیم از جانب بنیاد نبوده است و اساساً موزه در حوزه اختیارات سازمان میراث فرهنگی است! چرا سپاه ولی امر‌(ع) فلان زمین بنیاد را در اختیار دارد؟! این ادعا در حالی است که به گفته اعلام شده سردار جباری فرمانده سپاه ولی امر‌(ع)، «‌واگذاری ملک و مکان‌های مورد نیاز برای اجرای مأموریت‌های این نهاد و نیز سازمان‌های دیگر هم راستا، بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور صورت می‌پذیرد و ملک مذکور هم در سال ۸۱ طی فرآیندی قانونی در راستای اجرای مأموریت‌های این نهاد در اختیار یگان حفاظت سپاه قرار گرفته است... پس از انتصاب آقای فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان، در همان روز اخذ حکم مسئولیت توسط ایشان، آمادگی خود را برای واگذاری ملک جماران (که در واقع یک زمین و سوله مخروبه با کاربری پارکینگ است)، به ایشان اعلام کردم » و توضیح می‌دهد که «‌به‌رغم پیشقدم بودن سپاه ولی امر برای واگذاری این مکان (ملک جماران) به بنیاد مستضعفان، تنها پس از چند روز از توافق وگفت‌وگوی صورت گرفته، جناب آقای فتاح با ارسال نامه‌ای آزاد‌سازی مکان مذکور را مطالبه کردند، در حالی که از حدود دو ماه پیش در تعامل با بنیاد، توافقات قطعی برای حل و فصل موضوع استرداد این محل با معاونین ذیربط در بنیاد مستضعفان صورت پذیرفته و عدم آگاهی ریاست بنیاد از عزم جدی ما برای واگذاری ملک مذکور و توافقات حاصله بین دو مجموعه تعجب‌برانگیز است‌»! اظهارات جناب فتاح درخصوص ملک واگذار شده به آقای حداد عادل نیز مخدوش است و با واقعیت فاصله دارد و....!

۵- باید از برادر عزیزمان جناب فتاح پرسید که آیا به بازتاب اظهارات خود در رسانه‌های دشمنان تابلو‌دار نظام توجه فرموده‌اید؟ چرا برای شما که فرزند انقلاب و از مسئولان شیفته خدمت هستید، اینهمه کف و سوت می‌زنند؟! آیا غیر از این است که جنابعالی با اظهارات غیر‌واقعی خود بسیاری از پایگاه‌های نظام نظیر سپاه و ارتش را که دشمن بارها از آنها زخم‌های کاری برداشته و سیلی‌های سخت خورده است، زیر سؤال برده و با ادعاهای غیر واقعی خود به سوءاستفاده! متهم کرده‌اید؟! حتماً سخن حکیمانه و توصیه عالمانه حضرت امام(ره) را به خاطر دارید که هرگاه دشمن زبان و قلم به تمجید از شما گشود، بدانید که به خطا رفته و در زمین دشمن به کار گرفته شده‌اید. (نقل به مضمون) برادر عزیز برفرض که ادعای جنابعالی صحت داشته باشد -که ندارد- آیا اگر فلان ملک بنیاد در اختیار فلان بخش ارتش و سپاه قرار گرفته باشد سوءاستفاده شخصی شده است؟ و یا گناهی بزرگ و خطایی نابخشودنی رخ داده است؟ که در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شوید و آنها را چنان به باد انتقاد می‌گیرید که گویی ارتش و سپاه دشمن هستند؟!

۶- و در خاتمه این سخن نیز گفتنی است که هنری کیسینجر افعی مار خورده آمریکایی در وصف حضرت امام رضوان الله تعالی علیه می‌گفت «او در برخورد با دشمنانش هم صادق بود» و از حضرت آقا به خاطر دارم که می‌فرمودند؛ حتی وقتی درباره دشمنان هم سخنی می‌گوئید یا مطلبی می‌نویسید توجه داشته باشید که باید در محضر خدا پاسخگو باشید. با شناختی که از آقای فتاح دارم اظهارات ایشان برایم باور کردنی نیست و این احتمال وجود دارد که ماجرای یاد شده از سوی برخی مشاوران نا‌همخوان و یا کم‌دان رقم خورده باشد! و اگر از جانب خود ایشان باشد که...!

 و بالاخره برادر عزیزم آقای فتاح از میزان ارادت نگارنده به خود با خبر است و از این روی امیدوارم با مطالعه وجیزه پیش‌روی ابرو درهم نکشند و این نوشته را سخنی دلسوزانه از برادری به برادر دیگر تلقی فرمایند...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
مقاله را در کیهان خواندم.... ناراحتی شریعتمداری فقط از این است که چرا دشمن خوشحال شده!!!!! اگر اقای فتاح دروغ گفته که باید عزل شود اما اگر ادعای واقعی کرده ( که شواهد و قراِئن دالا بر آن است ) چه ربطی به خوشحالی دشمن دارد .....
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
خرمشهری عزیز توجه بفرمائید نوشته برادرم فتاح ...
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری توقع داشته که آقای فتاح فقط برای جناح رقیب افشاگری نماید واز افشا املاکی که در اختیار اصولگرایان است خودداری نماید.
Iran, Islamic Republic of
اگر در رابطه با اموال در اختیار اصولگرایان افشاگری نشده بود ، آقای شریعتمداری چکار می کرد؟!
شریعتمداری، برخی موارد را خلاف واقع دانسته است
Iran, Islamic Republic of
چرا همه مقاله را نمی خوانید؟ شریعتمداری اشاره کرده است که در مواردی از سخنان فتاح، با واقعیت مطابقت ندارد و خلاف واقع است.
Iran, Islamic Republic of
چون ارزش خواندن نداره
Iran, Islamic Republic of
شاگرد زیبا کلامی ها متن رو نخونده نظر میدند.
کشاورزالبرزی خادم سردارسلیمانی
Iran, Islamic Republic of
کیهان همیشه چراغ راه ، همراه انقلاب ، مخصوصا با مدیریت حاج حسین شریعتمداری، حاج حسین روشنگریهاش بی نظیره
Iran, Islamic Republic of
آه چراغ راهه ، راهی که انقلاب ونظام را درتنگنا قرار داده است.
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر خلاف واقع است شکایت کنند نه اینکه او را وادار به سکوت کنند. همین مصلحت گرایی شما کار را به اینجا کشانده ، آقا نگو دشمن خوشحال می شود. بدرک که خوشحال بشود شما کار خودت را بکن. مردم می فهمن.
Iran, Islamic Republic of
اگر هم جوابیه نیروی مسلح و سپاه دروغ است چرا فتاح پاسخ نمیدهد؟!
حامد
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
کار شما به جایی رسیده که سپاه و ارتش کشور را به جناح و جناح بازی تنزل می دهید!!! .
Iran, Islamic Republic of
چه سوالیه؟.
Iran, Islamic Republic of
خدایی کمی فکر کنید ؟.
سوال
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی چرا در کاخ مرمر استخر و سونا و جکوزی ساخته بود ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
......
ماژیک
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
قضاوت باید منصف باشد... این افشا نیست بالاخره نهادها باهم بده بستان و واگذاری‌های داشته اند حال اگر مدیری از این راضی نیست باید پیگیری از طریق عرف و رسمی انجام دهد نه اینکه دیگران را به اشتباه بیندازد که وای خورده اند و... .
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست
یک سوال مشخص از جناب شریعتمداری
در طول چند دهه ای که مجموعه رسانه های زیر مجموعه کیهان در اختیار شما بوده است چرا لااقل یک پرونده واقعی برای ستیز با رانتهای اشرافی مسولین باز نکردید؟ نمی توانستید؟ نمی دانستید؟ یا نمی خواستید؟.
Iran, Islamic Republic of
معلومه که اصلا روزنامه کیهان نمیخونی !!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اولین فیش حقوق های نجومی توسط کیهان منتشر شد و افشاء شد.
سید
Iran, Islamic Republic of
دقیقا یاد کسانی افتادم که متن برجام رو نخونده حمایت کردن .
Iran, Islamic Republic of
بعید بود از آقای شریعتمداری
فکر کنم مسئولین ذیربط باید فکری به حال جانشینی مدیرمسئولان روزنامه های کیهان ،جمهوری اسلامی و اطلاعات و..بکنند...اینها قلمشان و فکران به روز نیست وآسیب زا است...
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
اینها مثل علم شیمی تغییر ناپذیرند فقط از شکلی به شکل دیگر در میان.
سیدمجتبی
Iran, Islamic Republic of
اگر حضرتعالی نمیدونی پس باید روشنت کنم که خیلی از همین پرونده های سنگین را نه وزارت اطلاعات خبر داشت نه قوه قضائیه پلیس هم که هیچ . همین ریز بینی و بصیرت و زرنگی مدیریتی اقای شریعتمداری بود که در خیلی از برهه ها مملکت را نجات داد و الان من و تو در ارامشیم
کامبیز
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شماشاید از سفره بیت المال در ارامش باشی ولی مردم عادی برای امورات روزانه سخت تحت فشار هستند...
کریم بامسری
Iran, Islamic Republic of
ایراد سر گروهبان قلم این است که همیشه یکطرفه به قاضی میروند..!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
هاشمی به خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
اگر دقیق خوانده بودی نمی گفتی فقط ناراحتی او از این است که دشمن خوشحال شده گرچه این جمله را نیز به سخن امام خمینی ربط داده اند که " هر گاه دیدید دشمن از شما تعریف کرد بدانید که ایرادی در کارتان است " شریعتمداری اینهمه استدلال در مورد اشتباهات فتاح آورده
همه آنها را به یک جمله خلاصه کردی ؟
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دشمن از ما تعریف نکرده . اما جمله های دیگری هم دارد گفته من تار موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم چرا باید حداد زمین بگیرد برای مدرسه مگر خون او رنگی تر است. حالا پس داده یا نداده مربوط به دادگاه هست. او نباید می گرفت.
Iran, Islamic Republic of
کجا امام فرمود اگر جایی فساد یا اشتباهی بود برخورد نکنید که دشمن خوشحال نشود....
Iran, Islamic Republic of
دشمن از مبارزه با فساد خوشحال نمی شود اگر جایی خوشحال شد باید بفهمیم ایرادی در کار ماست
ربابه زرگر
Iran, Islamic Republic of
از مدیران جهادی که حامی محرومان هستند میخواهم به فکر قشر مستضعف باشند.
.
Iran, Islamic Republic of
.....
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جناب شریعتمداری به جای این صحبت ها بهتر است درجایگاه یک رسانه مطالب آقای فتاح را پیگیری کنند تا هم صحت صحبت های ایشان بر مخاطبان معلوم شود و هم قصد نامبردگان آقای فتاح در برگرداندن اموال مشخص شود. آنوقت همه چیز شفاف می شود و حرفهای دشمن هم بی اثر می گردد
رر
Iran, Islamic Republic of
فرافكني! بهترين سلاح اقاي شريعتمداري و امثال ايشان است!؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
هرکس هرچیزی گفت که نمیشه افشا گری.
France
می خواستند اقای فتاح را برای انتخابات بسوزانند که سوزاندند
Iran, Islamic Republic of
شاید خود خواسته باشه و به نوعی جناب فتاح فداکاری کرده. ( با توجه به شناخت نسبی که از ایشان وجود دارد)
Iran, Islamic Republic of
.
حالا سوالی مطرح است: آیا خود جناب شریعتمداری بررسی لازم را انجام داده و از جناب فتاح بعد از این ماجرا سوال کرده و از او صحت قضایا را سوال کرده یا نه؟
اگر سوال نکرده و این مقاله را به چاپ رسانده ، او هم باید استغفار نماید.
Iran, Islamic Republic of
کم کم داره رانت ها مشخص میشه...!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری و آقای جهان نیوز! اگر آقای فتاح نامی از نیروهای همسو با شما نمیبرد، و فقط در مقام نقد افراد جبهه مخالف بود باز هم چنین نامه ای می نوشتید! .
اصغر
Iran, Islamic Republic of
هروقت اصلاح طلبها به جان هم میافتدندجناب شریعتمداری اصطلاح جالبی به کارمی بردومی گفت(اسبهای گاری وقتی درسربالایی بهشان فشارمی آیدهمدیگرراگاز می گیرند).
Iran, Islamic Republic of
خوب این اصطلاح چه ربطی به موضوع بین شریعتمداری و فتاح داشت!؟
Iran, Islamic Republic of
امام علی (علیه السلام) در خطبه 15 نهج البلاغه که در واقع بخشى از خطبه اى است که بعد از بیعت مردم با آن حضرت در مدینه ایراد فرمود:
به خدا سوگند اگر آن [اموالى که از بیت المال غارت شده و عطایایى که عثمان بى حساب به این و آن بخشیده است] را بیابم که کابین زنان شده یا کنیزانى با آن خریده شده باشد [و جزء زندگى افراد شده باشد]، همه را قاطعانه به بیت المال باز مى گردانم [و اجازه نمى دهم بى عدالتى سابق در جهان اسلام ادامه یابد])؛ «وَاللهِ لَوْ وَجَدْتُه قَدْ تُزُوِّجَ بِهِ النِّساءُ، وَ مُلِکَ بِهِ الاِماءُ، لَرَدَدْتُهُ».
سپس مى افزاید: ([ممکن است کسانى از این کار که ضامن اجراى عدالت است ناراحت شوند و احساس مضیقه و تنگنا کنند، ولى این اشتباه بزرگى است!] زیرا عدالت مایه گشایش براى جامعه است و آن کس که عدالت براى او موجب مضیقه و تنگنا گردد ظلم و ستم براى او سخت تر و تنگتر است!)؛ «فَاِنَّ فِى الْعَدْلِ سَعَةً وَ مَنْ ضاقَ عَلَیْهِ الْعَدْلُ، فَالْجَوْرُ عَلَیْهِ اَضْیَقُ».


حاج حسین استغفرالله ...کجایی داداش...
فاین تذهبون...
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح پخته عمل نکرده و عجولانه بیان نموده....
سیدمجتبی
Iran, Islamic Republic of
به والله قسم اگر از تمون ابتدای پیروزی احکام و رهنمودهای نهج البلاغه در قوانین اجرا میشد الان به این وضعیت ...دچار نمیشدیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اغلب مطالب به گونه ای بیان شده که دشمن سو استفاده کرده......
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری خیلی به دلم نمی چسبه اما انصافا دراین مقاله هرچه گفت درست بود
اموال بنیاد اموال نظام است و سپاه و ارتش و مجمع ارکان نظام هستند...
یوسف صدیق
United Arab Emirates
سلام خدا بر انان که در حفظ مرز های جغرافیایی وعقیدتی کشور وملت جانانه فداکاری میکنند آقای شریعتمداری عمری رادرراه روشنگری صرف کرده هرچند غرب پرستان بارها اوراترورشخصیت کردند الان هم میکنند.
Iran, Islamic Republic of
برادرم فتاح
جرمت این است که اسرار هویدا کردی.
Iran, Islamic Republic of
حالا دیگه شد برادر؟!!!.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
من از جناب اقای شریعتمداری انقلابی عزیزم متشکرم.
Iran, Islamic Republic of
اونم از تو متشکره
Iran, Islamic Republic of
واقعا از انصاف و عقلانیت انقلابی آقای ش یعتمداری متشکرم
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای فتاح فقط و فقط نام احمدی نژاد را افشا میکرد همه بهش میگفتند احسن و درود به فتاح با این روحیه انقلابی اش!!!
اما حیف که از همه نام برده شد
Iran, Islamic Republic of
بوی کباب به مشامش خورده!!!
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
مطلب برادرم شریعتمداری را قبول ندارم
اموال بنیاد متعلق به مستضعفان است
عزیزان سپاه و ارتش بهتره بالاشهر سرکار نروند درحالی که بعضی در سوریه و عراق مدافع حرم هستن بعضی نگران محل کارن
باید اموال بیت المال برگردد چه حداد چه احمدی چه ابتکار و مولاوردی

چهل سال است برنگردادند فقط قصد داشتن برگردانن
Iran, Islamic Republic of
زمینهای ارتش از سالها قبل از انقلاب در مناطق بالای شهر (که آن زمان خارج شهر محسوب میشد )بوده...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای فتاح یکسری مسائل رو مطرح کردذه که بر اساس آنچه در بنیاد اسنادش وجود داره گفته دروغ هم نگفته اما این که چرا چپ و راست از این حرفها ناراحت شدن خود جای تعجب و سوال داره. .
به تعبیری هم جای تعجب نداره...
سیدمجتبی
Iran, Islamic Republic of
چون یک مدیر مدبر که از خودشان هست و ایمان و اعتقاداتش اجازه نمیدهد ببیند یکسری از اموال مردم بیجهت بهره می برند و گروه کثیری به خاطر حفظ حریم مسئولین نان شب ندارند بخورند.!!
Iran, Islamic Republic of
همیشه مواضع کیهان قبول ولی این بار نه
Iran, Islamic Republic of
جناب فتاح صریح و روشن گفت برگردانید با زبان خوش گوش ندادند فقط قصد داشتن برگردانن
Iran, Islamic Republic of
اگه کیهان از املاک داره پس بده والا مگه کیهان وکیل حداد و سپاه و ارتش و ابتکار و مولاوردیه
سلام
Iran, Islamic Republic of
حسين آقا ! نه همه آنچه كه شما مي گوييد درست است و نه همه آنچه كه فتاح مي گويد . ضمنا" بنده خدا براي تبليغ 1400 اومده بود اينقدر گير نده !!!!
آذر
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمدار متاسفانه شما در این موضوع ساده انگارانه تحلیل کرده اید،...
نااميد شدم
Iran, Islamic Republic of
تمام اين مطالب كيهان فقط بخاطر افشاگري فتاح از ملك تصرف شده توسط سپاه مي باشد.اگر بجاي آن دولت اصلاحات و يا مخالفان بود ، فتاح مورد تمجيد هم قرار مي گرفت..
Iran, Islamic Republic of
هر چی شریعتمداری به سیاست نزدیک میشه از اخلاق دورتر میشه.مثالش همین تبعیض های جناحی ایشان هست که در یک مورد دو نگاه دارد.
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
اموال بنیاد مستضعفان باید برگردد
همه ی کسانی که اسمشان توسط جناب فتاح امد قبول کردند و قصد داشتن برگردانن.
Iran, Islamic Republic of
به جز آقای حداد عادل که از اموال حکومتی استفاده شخصی کردن و هیچ جا بهشون اعتراضی نشده مابقی استفاده شخصی نبوده و برای اولین بار با آقای شریعتمداری موافقم
United States
همشهری ما بودیم....آبروی ما را نبر!!!!
Iran, Islamic Republic of
چهل سال گذشت دوستان وقت نداشتن برگردانن و شنبه در محضر حاضر شدند که برگردانن فقط نماینده بنیاد دیر رسید!!
Iran, Islamic Republic of
پادگان و ستاد نیروی دریایی قاعدتا باید در بندرعباس و چابهار و آبادان و خرمشهر باشه برادر حسین
چرا از سخنان فتاح ناراحت شدن!
Iran, Islamic Republic of
املاک و اماکنی که در اختیار بنیاد است . متعلق به کشور ملک شخصی بنیاد که نیست اگر سپاه یا ارتش از آنها استفاده می کنند استفاده شخصی که نیست . آقای فتاح کسانی که از این املاک استفاده شخصی یا حزبی می کنند باید بیان می کرد مثل ...!
Ireland
باید برسه دست محرومین و جنوب شهر مستقر بشن مگر نیاز جدی باشه بالای شهر بمونن
---
Iran, Islamic Republic of
سپاه و ارتش استفاده شخصی نکرده اند
....
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی زدم می خواستم مثبت بزنم من با نظر ایشان موافقم چون سپاه و ارتش استفاده شخصی نکرده اند که آقای فتاح آن را مطرح کرد
Denmark
خود حضرت امام ره از ابتدا کاخ و کاخ نشینی را برای مسئولین دولتی مذموم دانستند . ایشان بخصوص به اقشار روحانی ذی طلبگی را توصیه مینمودند . اگر همه و همه پیرو فرمایشات آن پیر فرزانه و مقام معظم رهبری بودیم الان فساد ریشه ای در مملکت نداشتیم .
Denmark
...
Iran, Islamic Republic of
آقا فتاح خط قرمز رد کرده ..!
Iran, Islamic Republic of
ديگه زياده طلبي است رياست جمهوري!!!
یوسف
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
فلسفه بنیاد مستضعفان این بوده که این اموال که در اختیار سران رژیم ستمشاهی بوده بین مردم محروم و مستضعف توزیع شود....
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
مخدوش است يعني چه! پسر جنابعالي در همان مدرسه ١٥٠٠٠ متري نيكان در خيابان فرشته كه چسبيده به ملك بنيادي حداد عادل كه شهريه اش سر به فلك مي كشد درس خوانده ! چرا در جنوب شهر درس نخوانده! ...
Ireland
چرا بطور کلی بیشتر نهادها و سازمانها جنوب یا مرکز تهران مستقر نشن - بجز چیزهایی مثل شعبه پلیس - و تفاوت استقرار شمال و جنوب تهران صرف محرومین نشه؟
رر
Iran, Islamic Republic of
ملت مثل يك كوه پشت سر جناب اقاي فتاح ايستاده.
جواد
Iran, Islamic Republic of
جناب فتاح، با این روش و بیان در رسانه ما را یاد احمدی نژاد انداختید..با آمدن احمدی نژاد در جایگاه ریاست جمهوری برای همه روشن شد که علاوه بر ساده زیستی، روحیه جهادی و اقتدار مدیریتی، پختگی و بصیرت انقلابی نیز لازم است.
Iran, Islamic Republic of
آفرین... عقلانیت انقلابی هم لازم است
انصاری
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد آقای شریعتمداری از این نصایح دلسوزانه و آقای فتاح عزیز باید مستند در رسانه ملی کشور حاضر شده و صحبت کند / .
...
Iran, Islamic Republic of
استباها منفی را زدم می خواستم مثبت را بزنم
جمشید
Iran, Islamic Republic of
فتاح عزیز خدا نگهدارت باشه. چقدر به انسانهای پاک و حق گو مانند ایشان نیاز اورژانسی داریم
Iran, Islamic Republic of
حسین آقای گل.....
خواهش می کنم آن برادر انقلابی خودشان را ناراحت نکنند.
Iran, Islamic Republic of
این چه منطقیه حاج حسین!! حرف حق را نزنیم که دشمن خوشحال میشه؟ از شما بعید بود
بابا حضرات همه چی دان شما اساسا تو این مملکت چگونه ارتزاق میکنید؟! ...
علی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم بعضی از دوستان اطلاع کافی از اوضاع ندارن اولا حاج حسین برای چند نمونه مثال زده با مدرک دوما اصول مردانگی و انصاف در افشاگری گفته باز با نمونه سوما شما اگر چند دهه خواننده مطالب حاج حسین باشی متوجه میشی ایشان مشی صحیح در خبرنگاری دارن سوتی نمیدن همیشه دشمن از دستش عصبانیه
کامبیز
Iran, Islamic Republic of
سرگروهبان قلم به وجدان خود رجوع کن نه منافع هم قطارانت
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین راست میگه کجای استفاده سپاه از یک ملک سوءساتفاده است/ حتما باید بره بخرتش همون رو از پول بیت المال

شنیدم که مشاورای فتاح میخوان هولش بدن برای انتخابات
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ وَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَهُ‏
شعار قبل از پیروزی انقلاب " بر قرار می کنیم حکومت علی (ع) را . لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــطفا فــــــــــــــراموش نشود حاج حسن آقا .
Iran, Islamic Republic of
با علاقه و ارادتی که به اقای فتاح دارم ایشان متاسفانه با این مصاحبه غیر منطقی و ناشیانه " خود زنی " کرد . یقینا بعد از این مسئولیت ایشان فاقد وجاهت و صلاحیت لازم برای مسئولیتها و کارهای بزرگ خواهند شد . خداوند همه ما را از لغزش حفظ کند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
یه کم خودزنی بود تو حرفای آقای فتاح
بعدشم ملاکی که حضرت امام فرمودند محقق شد خوب(سوت و کف دشمن از ایشان)
Iran, Islamic Republic of
بحق بودن این نوشته به شدت زیر سوال است. خوب اگر آقای فتاح از زیر مجموعه خود خبر ندارد مسئله دیگری است و اگر مطالبه ای کرده و صحت ندارد که آن افراد پاسخ داده‌اند از کیهان چنین مقاله ای نشاید که .... یک امانتی را باید شسته و رفته و بدون اما و اگر تحویل داد و امضا گرفت.
AZR
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه اش هیچ دستاوردی جز اتهام به نهادهای نظام نداشت. .
Iran, Islamic Republic of
حاج حسين تازه متوجه شده.
Iran, Islamic Republic of
فقط mac pc شرکت apple که روی میز آقای مدیر مسئول مستقر است برای من جای سوال مانده ، عوضش کردی یا هنوز داریش؟.
Iran, Islamic Republic of
املاک و اموالی که در سال های 57 و 58 و 59 و 60 بین ذخایر نظام و فرزندانشان پخش گردید کجاست؟...
Iran, Islamic Republic of
شما چقدر از شریعتمداری وحشت دارید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چون فکرش برای کشور وحشتناکه!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
آقا بازی بلد نیستی چرا میایی وسط؟!! .
Iran, Islamic Republic of
شما که بیشتر می دانید بهتر افشا کنید . مملکت ما نیاز به شفافیت هر چه بیشتر داره...
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری چرا ناراخت شدی.
Romania
با نظرات جناب شریعتمداری موافقم
اقلا در موارد متعددی که اقای فتاح اقدام به افشاگری کرده فسادی رخ نداده و تازه طرف برای تخلیه اعلام آمادگی هم کرده....و
Iran, Islamic Republic of
....
ساده
Iran, Islamic Republic of
در خوشبینانه ترین حالت ایشان انسان ساده ای است که بدرد مسئولیت در نظام اسلامی و در این سطح نمی خورد!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای حسین شریعتمداری
شما این حرف رو باید درگوشی به آقای فتاح میگفتی و الا شما هم تو زمین دشمن بازی کردی
سعید
Iran, Islamic Republic of
اگر کار آقای فتاح بد بود کار آقای شریعتمداری بدتر و بی اخلاقی بود و باید شخصی مطرح می کرد نه در بوق .احسنت برادر راست گفتی
جو گیر
Iran, Islamic Republic of
میدوارم که ایشان قصد نداردکاندیدای ریاست جمهوری شود؟! چرا که خود این عمل به ظاهر قشنگ اگر از جنس بگم بگم احمدی نژادباشد؟! نوعی بد اخلاقیست .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این اموال متعلق به کشور است واگر نهادی ارتش یا بسیج یا هر ارگان دولتی که استفاده کنند چه اشکالی دارد چون انها در خدمت کشور هستند وبه یک جایگاهی نیاز دارند.
Iran, Islamic Republic of
این هم مثل احمدی دست پرورده خودتونه!!!!!!
Denmark
حاج حسین از شما بعیده ..
United States
فتاح احمدی نژاد ولایت مدار دوره ی اول است و تنها فرقش این است که احمدی نژاد میگفت:"بگم،بگم؟؟" ولی نمی گفت!! ایشان قبل از ریاست جمهوری شروع به " گفتن" کرده!!!!
محمد ثانوی گروسی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم، اگر گزاف نگفته باشم جناب دکتر فتاح سودای ریاست جمهوری در سر دارند
Iran, Islamic Republic of
ولی عجب بخور بخوری دارند بعضی بعضی ادارات با هم ..
Iran, Islamic Republic of
ما مامور به وظیفه هستیم نه مامور به نتیجه..
به نظرم کار آقای فتاح با این همه تجارب مدیریتی کار بسیار بچه گانه ای بود
در این شرایط کشور که همه چیز رو دارن سیاه نشون میدن با اینهمه فساد، گفتن مطالبی که بایستی از میسر قضایی پیگیری بشه و وصول بشود ایشان بیاد به یک یک دستگاه ها و افراد در رسانه ملی برگ بچسبونه ....
Iran, Islamic Republic of
خوب اقای فتاح به هرحال این املاک ودیگراموال راازادمیکنه سوال من ازایشون اینه که یه شب میان توتلوزیون گزارش بدن که ایناچطوری خرج مستضعف ها شد یانه این مهمه بالاخره اسم این نهادبنیادمستضعفانه
Iran, Islamic Republic of
آقای حسین شما در نوشته خود از همه دفاع کردید جز دو رییس جمهور اسبق،
!!!!؟
حیدری
Iran, Islamic Republic of
جالبه که شریعتمداری از فقط از خودی هاشون دفاع کرد حتی از حداد هم دفاع کرد با اینکه حداد بیانیه هم نداده بود و از احمدی نژاد که مستند تر جواب داده حرفی نزد د این یعنی قبیله گرایی این یعنی من نمی توانم ادم عادلی باشم !
محمد
سلام در انقلابی بودن آقای فتاح شکی نیست، حقیر نمیخواهم بگویم آقای فتاح حقیقت رو گفته یا خلاف واقعیت؟

اما سخن حقیر با آقای فتاح این است ،آیا قبلا این مطالبه گریها را به ارتش و سپاه و...داشته اید یا نه؟اگر نبوده، جالب نیست که در غیاب آن حضرات ،پشت تریبون رسمی رسانه ملی که در منظر دوست و دشمن هست ،یک طرفه قضاوت کند ،....
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری انسان بابصیرتی است و همیشه در تنگناهای انقلاب در روزنامه کیهان موفق بوده است.
.
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.
شما فکر میکنید هر کس ساده زیست شد حتما مدیر خوبیه؟.