جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 736550
امروز سهامداران شرکت‌های مخابرات ایران، پست بانک ایران و دشت مرغاب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ویتانا، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و عمران و توسعه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد
به گزارش جهان نيوز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 13هزار و 437واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 65 هزار و 108 واحد به کار خود پایان داد و سرمایه بیش از 11میلیارد و 672میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 21هزار و 694میلیارد تومان در 2 میلیون و 93 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های مخابرات ایران، پست بانک ایران و دشت مرغاب امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 651میلیون ورقه به‌ارزش 7هزار و 84میلیارد تومان در 689هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 357واحد افت کرد و در ارتفاع 21 هزار و 178واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ویتانا، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و عمران و توسعه شاهد بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز بالک، ذوب آهن اصفهان و بیمه میهن بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *