جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

«دخترم نرگس» پرمخاطب‌ترین سریال تیرماه!

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 736535
مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» با ۳۳.۱ درصد بیننده، به‌عنوان پربیننده‌ترین سریال تیرماه ۹۹ سیما شناخته شد.
«دخترم نرگس» پرمخاطب‌ترین سریال تیرماه!
به گزارش جهان نيوز، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» با ۳۳.۱ درصد بیننده حدود شش درصد نسبت به نظرسنجی قبل، افزایش مخاطب داشت و به‌عنوان پربیننده‌ترین سریال تیرماه ۹۹ سیما شناخته شد.

بر این اساس «دخترم نرگس» که کار مشترک صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی و شبکه یک سیما بود، علاوه بر اینکه پربیننده‌ترین سریال تیرماه سیما شد، در رأس سریال‌های ساخت سیمای استان‌ها که از شبکه‌های ملی پخش شده‌اند نیز قرار گرفت.

پس از سریال «دخترم نرگس» تولید صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، سریال «بانوی سردار» با ۲۱.۵ درصد بیننده که سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد و تولید صداوسیما مرکز استان چهارمحال و بختیاری بود، در رده دوم قرار گرفت.

سریال «جلال» تولید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی که دهه فجر سال ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد، هم با ۲۰.۸ درصد بیننده در رتبه سوم سریال‌های ساخته‌شده در سیمای استان‌ها قرار گرفت که از شبکه‌های ملی پخش شده است.

سریال «وقت صبح» تولید صداوسیمای مرکز استان سمنان هم که محرم سال گذشته و ایام لیالی قدر در رمضان ۹۹ از شبکه یک سیما پخش و بازپخش شد، با ۱۴.۷ درصد بیننده در رتبه چهارم سریال‌های تولید مراکز استان‌ها قرار گرفت.

بعد از «وقت صبح»، سریال‌های «روز‌های بی‌قراری» تولید صداوسیمای مرکز اصفهان و پخش‌شده از شبکه دو سیما، «میانبر» تولید صداوسیمای مرکز البرز و پخش‌شده از شبکه پنج سیما و «زیباشهر» تولید صداوسیمای مرکز خوزستان و پخش‌شده از شبکه یک سیما در رتبه‌های پنجم تا هفتم سریال‌های تولید مراکز استان‌ها پخش‌شده از شبکه‌های ملی قرار گرفتند.

بر اساس سیاست‌گذاری رئیس رسانه ملی، در چهار سال اخیر مراکز استان‌های صداوسیما برای تولید سریال‌هایی در سطح ملی حمایت و تشویق شدند که نتیجه این اعتماد و حمایت بعد از حدود چهار سال خود را نشان می‌دهد و این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مثل فیلم شهرستانی بود.داستانش خوب بود ولی کارگردانیش بسیار ضعیف.
Seychelles
بیخودترین سریالی که ساخته شده بود.
حیف برخی از بازیگران پیشکسوت....
Iran, Islamic Republic of
بابازیگران خیلی ضعیف
افسانه
Iran, Islamic Republic of
چرا این سریال زود تمام شد
United States
سریال باجناق ها هم قبلا از همین کارگردان و مرکز استان در یکی از شبکه های تهران پخش شده بود که از زبان آذری دوبله به فارسی کرده بودند.... ولی با زبان ترکی خیلی بهتر بود.
Iran, Islamic Republic of
در بیابان کفش کهنه نعمته