پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جزئیات عرضه اولیه سه‌ شنبه و چهارشنبه/ برای خرید «ثبهساز» چقدر پول نیاز است؟

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 736468
بر اساس اعلام شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت بهساز کاشانه تهران روز چهارشنبه ۲۰ درصد از سهام خود را با نماد «ثبهساز» عرضه اولیه خواهد کرد. فرابورس هم در اطلاعیه‌ای جزئیات عرضه اولیه روز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه را اعلام کرده بود؛ بر این اساس شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر ۴۵ میلیون سهم خود را (معادل ۱۵ درصد) با نماد «زملارد» عرضه خواهد کرد.
چه نمادهایی این هفته عرضه می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت «بهساز کاشانه تهران» روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سهم (معادل ۲۰ درصد) از سهام خود را به عنوان پانصد و چهل و چهارمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در گروه فعالیت‌های مزبوط به املاک و مستغلات را از طریق عرضه اولیه و به روش ثبت سفارش در نماد «ثبهساز» وارد بورس می‌کند. از این میزان ۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۹۰ سهم به عموم و مابقی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد.


بر اساس این اطلاعیه هر نفر می‌تواند حداکثر ۱۰۰۰ سهم در بازه قیمتی ۲۰۹ تا ۲۲۰ تومانی سفارش دهد که حداکثر معادل ۲۲۰ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت بالای ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری در آخرین عرضه اولیه احتمالا به هر نفر حداکثر ۶۴۵ سهم تخصیص داده خواهد شد که به ۱۴۲ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد بود.

«زملارد» سه‌شنبه می‌آید
بر اساس اطلاعیه فرابورس، سه‌شنبه این هفته (۲۱ مرداد) عرضه اولیه زملارد انجام خواهد شد. عرضه اولیه‌ای که تخصیص سهام آن چهارشنبه انجام می‌شود.

فرابورس در اطلاعیه‌ای جزئیات عرضه اولیه روز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه را اعلام کرده بر این اساس شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر ۴۵ میلیون سهم خود را (معادل ۱۵ درصد) با نماد «زملارد» عرضه خواهد کرد. از این میان ۳۹ میلیون سهم روز سه‌شنبه به عموم عرضه خواهد شد. هر کد بورسی می‌تواند از ساعت ۱۳ تا ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۱ مرداد حداکثر ۲۰ سهم در بازه قیمتی ۲۰۰۰ تا ۲۱۰۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل ۴۲ هزار تومان خواهد بود.


 
البته با توجه به مشارکت نزدیک به ۵٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه شاروم، احتمالا به هر کد بورسی بیشتر از ۸ سهم تخصیص داده نشود که به حدود ۱۷ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.
مرجع : تجارت‌نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *