چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۰

واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 736452
ارتش لبنان در بیانیه‌ای شایعات جدید در مورد محل انفجار اخیر بیروت را تکذیب کرد.
واکنش ارتش لبنان به یک شایعه درباره انفجار بیروت
به گزارش جهان نيوز، بخش رسانه‌ای و تبلیغات فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای شایعات اخیر در فضای مجازی در مورد وجود تونل هایی در اسکله و زیر محل انفجار وابسته به یکی از گروه های لبنانی را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است ، فرماندهی ارتش به طور قاطع صحت ادعاهای منتشر شده را رد و تاکید می‌کند، ساختمانی زیر سیلوهای غلات وجود دارد که از طریق تونلی که از ورودی شرقی سیلوها به طرف غرب امتداد دارد می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

بر اساس این بیانیه کارمندانی در طول ساعات شبانه روز در اتاق عملیاتی که در آن سامانه های راه اندازی و کنترل آسانسورها و دستگاه‌های مکنده غلات از داخل کشتی تعبیه شده‌اند، فعالیت می‌کنند.

فرماندهی ارتشل مجددا از رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی می‌خواهد تا اقدام به باز نشر و تایید شایعات و اطلاعات غیر صحیحی نکنند و صحت اطلاعات را با طرف های ذیربط مورد سنجش قرار داده و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.‎
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نقش پررنگ رژیم صهیونیستی در آشوب‌های بیروت/ برخی با ایجاد درگیری در لبنان دنبال تحقق اهداف خود هستند
Iran, Islamic Republic of
مکرون به دنبال بین المللی کردن پرونده انفجار بیروت است
Iran, Islamic Republic of
فرانسه بیش از هر کشوری در حال مداخله در بیروت و لبنان است
Iran, Islamic Republic of
تلفات کرونا در آمریکا به مرز ۱۶۳ هزار نفر رسید
Iran, Islamic Republic of
لبنان هشداری به کشورهای خاورمیانه است/سفر مکرون به بیروت در ادامه اشتباهات گذشته‌اش بود
Iran, Islamic Republic of
کسانی‌که بخواهند اعتراضات در لبنان را به آشوب تبدیل کنند حتما عوامل خارجی هستند/ فرانسوی‌ها هیچ دفاعی از مردم لبنان نداشته‌اند
Iran, Islamic Republic of
رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون ثابت کرد که عامل اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی در فلسطین، نوارغزه، لبنان و منطقه خاورمیانه است......
Iran, Islamic Republic of
تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، به خاطر ناتوانی، کوتاهی، اهانت، و خیانت و سکوت دبیرکل بی ادب شورای همکاری خلیج فارس است.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ به درخواست رژیم جعلی صهیونیستی، حزب الله لبنان تحریم کرد ولی متاسفانه مقامات لبنان با آمریکایی ها جنایتکار شماره یک همکاری می کنند.
Iran, Islamic Republic of
تجاوز هوایی ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل ازسال 1394 تاکنون به یمن، به خاطر ناتوانی، کوتاهی، اهانت، و خیانت و سکوت دبیرکل بی ادب شورای همکاری خلیج فارس است.