شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۵

آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 736419
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال ۵هزار سری جهیزیه برای زوج های جوان مناطق محروم خبر داد و گفت: تست انسانی واکسن کرونا تا ۲ هفته آینده آغاز می شود.
آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران
به گزارش جهان نيوز، محمد مخبر در مراسم ارسال 5000 جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم، اظهار کرد: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است و روزانه 300 طرح خرد و خانگی با 1000 شغل جدید در کشور ایجاد می شود.

وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب درخصوص حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه 300میلیارد تومان بسته‌ معیشتی بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریباً هر 45 روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اهدای 5هزار جهیزیه به زوج‌های جوان افزود: با احتساب این جهیزیه‌ها، ظرف دو سال 17هزار جهیزیه در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع  کرده‌ایم که ارزش هر جهیزیه 14میلیون تومان و شامل 10 قلم جنس ایرانی است.

مخبر در پاسخ به سؤالی درخصوص مراحل ساخت "واکسن کرونا" توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كامي
Iran, Islamic Republic of
رئيس ستاد اجرايي فرمان امام و تست انساني واكسن كرونا!!!
پيدا كنيد ارتباط بين اين دو تا رو....
معادله هاي چند مجهولي تو ايران خيلي زياده!
Netherlands
شرکتهای داروسازی تحت مالکیت ستاد در حال تحقیقات روی واکسن هستند معادله خاصی وجود ندارد
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
تا واکسن شما آزمایش بشه و تایید بشه تمامی واکسن ها تولید شده و حتی خود ویروس کرونا هم تا اون موقع بی خیال میشه و میره
Iran, Islamic Republic of
توکلت الی الله.انشاالله زحمات شما و دانشمندان عزیز ایرانی نتیجه میده.
Bulgaria
درود بر دانشمندان ایرانی