کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش مولاوردی و ابتکار به اظهارات فتاح

19 مرداد 1399 ساعت 13:59

آقای فتاح خیلی‌ها شمارا به دیانت می‌شناختند! صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگار نیست.


به گزارش جهان نیوز، شهیندخت مولاوردی، فعال اصلاح طلب و معاونت سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به صحبت های مهندس فتاح درباره تصرف ساختمان بنیاد مستضعفان واکنش نشان داد.

مولاوردی گفته است: آقای فتاح شما را به سلامت نفس می‌شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته‌اید در روایت‌هایتان بیش از پیش دقیق‌تر و مسئولانه‌تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود که «گر حکم‌ شود که مست گیرند...». منتظر جوابیه مستند و مستدل هیات مدیره موسسه بمانید.

وی اضافه کرده است: این موسسه که کاملا غیرانتفاعی است، هیچ‌گونه نفع و مابه‌الازای مالی برای اعضای هیات امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمی‌شود. هیات امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲ عضو) انتخاب شده‌ام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد؛ به عبارتی امروز هست و فردا نیست!

معصومه ابتکار هم در واکنش به ادعای رئیس بنیاد مستضعفان گفته است: آقای فتاح خیلی‌ها شمارا به دیانت می‌شناختند! صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یا نفع شخصی بوده. ساختمان اوایل دهه ۷۰ با نظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که مامسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی باید فرصت پاسخ دهد.


کد مطلب: 736394

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/736394/واکنش-مولاوردی-ابتکار-اظهارات-فتاح

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com