جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۵

نحوه فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت مشخص شد

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 736297
مدیر برنامه ریزی توسعه و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار در خصوص فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت بعد از عید ولایت توضیحاتی ارائه داد.
نحوه فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، محمد جواد فرهانیان، مدیر برنامه ریزی توسعه و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور در بخش خبری ۲۱ شبکه یک اظهار کرد: بعد از عید ولایت ۳۰ درصد دوم سهام عدالت در پرتفوی سهام‌داران قابل معامله می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دور گذشته برای فروش با مشکلاتی مواجه بودیم افزود: این بار هم افراد می‌توانند به بانک‌ها مراجعه و اقدام به فروش کنند و محدودیت زمانی وجود ندارد.

فرهانیان با اشاره به واریز نشدن رقم ۳۰ درصد ابتدایی سهام داران عدالت بیان کرد: ناهماهنگی بازار پول و سرمایه این اتفاق را رقم زد که در این دوره این اختلاف برطرف شده است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالزهراسیاحی
Iran, Islamic Republic of
میخوام ۳۰ درصد دیگه بفروشم
Iran, Islamic Republic of
.....
ملت
Iran, Islamic Republic of
هنوز پول ما را ندارند و دارند دوهزار تومن و ۵ هزار تومن واریز می کنن
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا نمیشه ۳۰درصد دوم سهام عدالت فروخت همش میزنه تکراری بانک ملی
کامران
Iran, Islamic Republic of
چه مسخره بازی های درمیاریداول می گیدکسای که سهام عدالت خودرامی خواهندبفروشند۳مرحله ای هستش که من مرحله اولش وبعدازیک ماه خورده ای دریافت کردم اونم خوردخوردانگارمی خواهندبه گداپول بدندوالانم برای ۳۰درصددوم رفتم بانک می گه نمیشه این چه مسخره بازی های که سرمردم درمیارندکسی که می خوادبفروشه به پولش لازم داره ..