جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

آیت‌الله جنتی: به یاری لبنان بشتابید

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 736124
کشورهای اسلامی با همکاری هم، نیازهای فوری و بلند مدت مردم و دولت لبنان را بر طرف کنند.
آیت‌الله جنتی: به یاری لبنان بشتابید
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز این شورا گفت: اگرچه در ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیر هستیم، اما فاجعه بسیار دردناک انفجار در بیروت لبنان، موجب تأثر و تألم همه مسلمانان جهان به ویژه ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های مادی و معنوی ناشی از این فاجعه و خسارت‌های بعد از آن تا سال‌ها برای مردم لبنان باقی خواهد ماند؛ ان‌شاءالله مجروحان این حادثه هر چه سریعتر بهبود پیدا کرده و درگذشتگان آن قرین رحمت الهی شوند.
 
آیت‌الله جنتی در ادامه خواستار کمک‌های فوری کشورهای اسلامی به مردم و دولت لبنان شد و گفت: این فاجعه، آسیب‌های مختلف و متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی برای لبنان در پی دارد از این رو کشورهای اسلامی با همکاری هم، نیازهای فوری و بلند مدت مردم و دولت این کشور آسیب دیده را بر طرف کنند.

 دبیر شورای نگهبان در خاتمه از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی کشورمان خواست با وجود همه مشکلاتی که کرونا برای کشور ایجاد کرده به یاری مردم لبنان بشتابند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک همچنان تهدیدی برای منطقه است.
عربستان سعودی جنایتکار شماره یک همچنان تهدیدی برای منطقه است.
اسرائیل جنایتکار شماره یک همچنان تهدیدی برای منطقه است.
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی برای منطقه است.
Iran, Islamic Republic of
خسارت انفجار بیروت بیش از ۵ میلیارد دلار برآورد شده است
Iran, Islamic Republic of
همه کشورهای اسلامی ازسال 1357 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی در سراسرمنطقه خاورمیانه هستند.
آمریکایی ها و اروپایی ها، صهیونیست ها، تکفیری ها، تروریست های داعش و دیگر گروه های تروریستی با کمک مالی کشورهای اسلامی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
تظاهرات مردم اتریش در محکومیت رژیم صهیونیستی
وین پایتخت اتریش شاهد برگزاری تظاهرات در محکومیت طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به این رژیم بود.