جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

بمب های انتحاری بانک های مرکزی آمریکا، اروپا و ژاپن آماده انفجار

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 735914
دو کارشناس آمریکایی معتقدند که سیاست های اخیر بانک های مرکزی آمریکا، ژاپن و اتحادیه اروپا چیزی شبیه به بمب انتحاری است که آماده منفجر شدن است.
بمب انتحاری بانک های مرکزی آماده انفجار
به گزارش جهان نيوز به نقل از راشاتودی، مکس کایزر و استیسی هربرت، دو کارشناس آمریکایی، معتقدند که نظام پولی کنونی در جهان چیزی شبیه به شرایط ابتدایی توسعه فناوری هسته ای استفاده دیوانه وار کشورها از آن در گذشته را دارد و می تواند در صورتی که بانک های مرکزی کشورهای جهان به اجرای سیاست های انبساطی پولی خود ادامه دهند به راحتی منفجر شود.

هربرت در این باره گفت: ما شاهد اجرای برخی سیاست ها از سوی بانک مرکزی آمریکا، بانک مرکزی اتحادیه اروپا و بانک مرکزی ژاپن هستیم که به نوعی شبیه به عملیات انتحاری است.

وی گفت بانک مرکزی ژاپن هم اکنون پیشتاز اجرای این سیاست های پولی انتحاری در جهان است.

این کارشناس آمریکایی معتقد است در اجرای سیاست های پولی بانک مرکزی ژاپن خیلی جلوتر از دیگر کشورها عمل کرده است.

کایزر، که سابقه طولانی حضور در بورس وال استریت را هم دارد معتقد است سران بانک های مرکزی آمریکا، اروپا و ژاپن بمب عملیات انتحاری سیاست های پولی را آماده کرده و فیوز آن را هم کشیده اند.

این کارشناس آمریکایی می گوید: نتیجه اجرای همین سیاست هاست که طی هفته های گذشته باعث شده تا شاهد افزایش قیمت طلا در بازار جهانی باشیم و این فلز گرانبها رکورد قیمت جدید را به ثبت برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
برمیگردد به دوران پارینه سنگی و نو سنگی.... معاملات پایا پای و استفاده از طلا به جای کلیه ی واحدهای پولی!!!!