پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شاروم سه‌شنبه عرضه اولیه می‌شود

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 735766
بر اساس اطلاعیه سازمان فرابورس، روز سه‌شنبه شرکت پتروشیمی ارومیه ۱۵ درصد از سهام خود را با نماد «شاروم» به صورت عرضه اولیه وارد بورس خواهد کرد.
شاروم سه‌شنبه عرضه اولیه می‌شود
به گزارش جهان نيوز، بر اساس اعلام شرکت فرابورس ایران، روز سه‌شنبه شرکت پتروشیمی ارومیه ۸۴ میلیون سهم خود (معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت) را از طریق عرضه اولیه و با نماد «شاروم» وارد بورس می‌کند.
 
بر این اساس در روز سه‌شنبه، هر کد حقیقی و حقوقی می‌تواند حداکثر ۴۰ سهم در بازه قیمتی ۶۲۰ تا ۶۳۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای آن ۲۵،۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.
 
اولین پیام کارگزاری‌ها درباره عرضه اولیه سه‌شنبه / ثبت سفارش آفلاین شاروم آغاز شد
بر اساس اطلاعیه کارگزاری‌ها ثبت سفارش آفلاین عرضه اولیه «شاروم» از امروز آغاز شده است.ثبت سفارش آفلاین عرضه اولیه شاروم در حالی آغاز شده که این عرضه اولیه با نقدینگی مورد نیاز ۲۵ هزارتومانی کم‌هزینه‌ترین عرضه اولیه امسال خواهد بود.
 

 
در این عرضه اولیه که روز سه‌شنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۷ انجام خواهد شد، هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۴۰ سهم در بازه قیمتی ۶۲۰ تا ۶۳۰ تومانی سفارش دهد که معادل ۲۵ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به میزان مشارکت بالای ۵ میلیون در عرضه‌های اخیر به نظر نمی‌رسد بیشتر از ۱۷ سهم به هر نفر برسد که ۱۰ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.
مرجع : تجارت‌نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *