جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۹

نیویورک تایمز: ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 735734
ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم؛ تقریباً ۱۰ درصد از کارگران آمریکایی در سه هفته گذشته برای دریافت مزایای بیکاری اقدام کردند، این موج بیکاری در تاریخ مدرن آمریکا بی‌سابقه است.
ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!
به گزارش جهان نيوز، نیویورک تایمز روزنامه معتبر و مشهور آمریکایی اخیراً در گزارشی نوشته است: ""ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم؛‌ تقریباً 10 درصد از کارگران آمریکایی در سه هفته گذشته برای دریافت مزایای بیکاری اقدام کردند، این موج بیکاری در تاریخ مدرن آمریکا بی‌سابقه است."

بر اساس این مطلب نیویورک تایمز،  میلیون‌ها نفر در تلاشند تا ادعاهای بیکاری خود را به سازمانهای دولتی ارسال کنند و افراد بیشتری نیز با خطر از دست دادن شغل خود در هفته های آینده روبه‌رو هستند.
 
مقیاس این خسارت اقتصادی به قدری نفس‌گیر است که در یک نظرسنجی، بیش از نیمی از آمریکاییهای زیر 45 سال اظهار کردند که شغل خود را از دست داده یا ساعت کاری آنها کاهش پیدا کرده است؛ ممکن است برخی از مشاغل با کاهش کارگران از بحران جان سالم به در ببرند اما با هزینه‌های طولانی‌مدتی مثل از دست دادن کارگران آموزش دیده و با تجربه و عدم قطعیت در استخدام افراد جدید رو‌به‌رو خواهند بود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ساره
Iran, Islamic Republic of
عجب
United States
جناب زیبا کلام اینو چه جوری میخواهی جمعش کنی. قبله امال تو و بقیه عقب افتاده های غرب گدا در حال سقوط آزاد هست. با چنتا سلبریتی بپر زیرش که به زمین نخوره.
avdt
Iran, Islamic Republic of
چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی!.
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد حبابی که ۸۰ درصدش خدماته، جنساشو چین تولید میکنه با برند آمریکا و فقط چون روش علامت سیب گاز خوردس به سه برابر قیمت برندهای دیگه میفروشه، آخرش همینه
سید جواد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا با چاپ بی پشتوانه پولش و توزیع آن در میان کشورهای دنیا دهه هاست در حال چپاول ملتهای دیگر است. زمانی که دلار دیگر نتواند برای دوشیدن دیگران استفاده شود، پایان آمریکاست.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال ورق را برای آمریکا برگردانده خدا دیر گیر است ولی وقتی می‌گیرد زیر گیر خوبی است .
Iran, Islamic Republic of
غول رسا نه اي و مالي جهموري اسلامي قادر به تغيير نتيجه انتخابات و تغيير رئيس جمهور است ترامپ پوست كلفته وگرنه هر كس ديگر بود رفته بود
Iran, Islamic Republic of
امروز جرج و فردا سناريو ديگر