جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

مستند جسورانه صداوسیما درباره«معضل مسکن»

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 735605
مجموعه مستند «رویای آجری» این روزها درحال پخش از شبکه مستند سیماست؛ مستندی که بدون جانبداری و جناح بازی، به بررسی وضع «مسکن» در دوران و دولت‌های مختلف می‌پردازد.
مستند جسورانه صداوسیما درباره«معضل مسکن»
به گزارش جهان نيوز، «رویای آجری» یک مجموعه مستند پژوهش محور است که به بررسی چرایی و چگونگی معضل خانه‌دار شدن مردم ایران پرداخته است؛ این روایت مستند برای اولین‌بار به افشای طرح‌ها و سیاست‌های مختلف در حوزه زمین‌های مسکونی می‌پردازد و دست برخی از باندهای فساد در این زمینه را رو می‌کند. طوری‌که می‌توان اقدام صداوسیما در پخش «رویای آجری» را اقدامی جسورانه دانست.

این مستند با وضع مسکن از دوران رژیم پهلوی آغاز می‌شود و مخاطب را از فساد وحشتناک خاندان پهلوی در زمین‌خواری و بی‌خانمانی اکثریت مردم ایران، شگفت‌زده می‌سازد. در ادامه، هر قسمت از این مجموعه مستند، سیاست‌ها و برنامه‌های هر یک از دولت‌های پس از انقلاب را تا زمان حال در حوزه مسکن بررسی می‌کند.

گفتنی است، مجموعه مستند «رویای آجری» به کارگردانی داوود مرادیان، هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود و بازپخش آن در ساعت ۲۴ و ۱۵ روز بعد است.
 

برای تماشای قسمت اول این مستند به لینک زیر مراجعه نمایید:

مستند «رویای آجری» قسمت اول

مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *