کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام رسمی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا +جدول

تسنیم , 10 مرداد 1399 ساعت 20:52

کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه کشورهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که ۲+۲ سهمیه به تیم‌های باشگاهی ایران اختصاص یافته است.


به گزارش جهان نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه کشورهای عضو خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ را اعلام کرد که براین اساس سهمیه ایران ۲+۲ خواهد بود.


طبق جدول اعلام‌شده در منطقه غرب آسیا، قطر و عربستان ۱+۳ سهمیه (سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) خواهند داشت، ایران و امارات ۲+۲ سهمیه (دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف) دارند، عراق ۲+۱ سهمیه (یک سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف) دارد و به ازبکستان ۱+۱ سهمیه (یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) اختصاص یافته است.

در منطقه غرب آسیا، اردن، هند، تاجیکستان و ترکمنستان یک سهمیه مستقیم دارند و یک سهمیه پلی‌آف هم به کشورهای لبنان و سوریه اختصاص یافته است.

در منطقه شرق آسیا چین و ژاپن ۱+۳ سهمیه (سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) دارند و به کره جنوبی و تایلند ۲+۲ سهمیه (دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف) اختصاص داده شده است. استرالیا ۲+۱ سهمیه (یک سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف) دارد و به فیلیپین ۱+۱ (یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) خواهد داشت.

کره شمالی، ویتنام، مالزی و سنگاپور هم با یک سهمیه مستقیم در منطقه شرق وارد لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد و هنگ‌کنگ و میانمار یک سهمیه پلی‌آف دارند.
 


کد مطلب: 735589

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735589/اعلام-رسمی-سهمیه-های-لیگ-قهرمانان-آسیا-جدول

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com