کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درگیری خونبار اراذل و اوباش در سعادت آباد +فیلم

فارس , 10 مرداد 1399 ساعت 16:38

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در سعادت‌آباد تهران را تشریح کرد.


به گزارش جهان نیوز، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزئیات درگیری و تیراندازی اراذل و اوباش در محله سعادت آباد تهران اظهار داشت: در ساعت ۱۸ مورخه ۷ مرداد، خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

وی گفت: در پی درگیری مسلحانه  اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که پلیس اجازه نمی‌دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت‌آباد خبر داد.

سردار هداوند اعلام کرد: هر 6 فرد دخیل در درگیری شناسایی شده اند؛ تاکنون سه نفر از عاملین اصلی این درگیری دستگیر شده‌ و تلاش برای دستگیری ۳ نفر دیگر ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه آیا این اراذل و اوباش سابقه دار بوده اند یا خیر، اعلام کرد: متاسفانه تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سال‌های گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند.

ماجرا چه بود؟

ظهر روز سه‌شنبه هفتم مرداد‌ماه به مأموران کلانتری‌ 134 شهرک‌غرب خبر رسید که حادثه‌تیراندازی در محله سعات‌آباد اتفاق افتاده است. تحقیقات میدانی پلیس بعد از حضور در محل نشان داد که سرنشینان دو خودروی جک‌مشکی و سوناتای سفید به سمت هم تیراندازی کرده‌اند که در جریان آن مردی ۳۵‌ساله با شلیک گلوله از ناحیه کمر زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌است. خیلی زود کلیپ حادثه هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر و دست به دست شد. براساس تصویر منتشر شده دو سرنشین جک مشکی از خودرو پیاده شده و با سلاح کمری شروع به تیراندازی کردند. لحظاتی بعد در حالی که مرد زخمی روی زمین افتاده و خون زیادی هم روی آسفالت ریخته بود، چهار مرد جوان که سه نفر لباس سیاه و نفر چهارم لباس سبز به تن داشت در کمال خونسردی بالای سر مرد زخمی پرسه زده و گاه او را با لگد هم هدف قرار می‌دهند. مردان جوان سرانجام مرد زخمی را سوار بر یک خودروی جک مشکی کرده و از محل دور می‌شوند.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها مأموران پلیس راهی نزدیک‌ترین بیمارستان شده و با دیدن خودروی سوناتای سفید در حالی که آثار گلوله روی بدنه آن وجود داشت راننده‌اش را بازداشت می‌کنند. مرد جوان در اولین تحقیقات گفت: من در حادثه تیراندازی حضور داشتم، اما گلوله شلیک نکردم. در جریان حادثه دوستم بهادر زخمی شد که او را به بیمارستان منتقل کردم، اما ترسیدم که مأموران من را بازداشت کنند برای همین از مرکز درمانی خارج شدم که دستگیر شدم. تحقیقات همزمان پلیس نشان داد که پسر دیگری به نام کامران در جریان این حادثه زخمی و با خودروی جک مشکی به بیمارستان دیگری منتقل شده‌است که مأموران خود را به آن محل رسانده و حادثه را تأیید کردند.

بررسی‌های بیشتر پلیس نشان داد که بهادر و کامران از اشرار سابقه‌دار هستند که بار‌ها به خاطر درگیری بازداشت شده و به زندان افتاده‌اند. یکی از شاهدان گفت: ششم مرداد ماه کامران، بهادر را که از دوستان قدیمی‌اش بود به جشن تولدش در منطقه فشم دعوت کرد. بهادر وقتی قدم به محل گذاشت و دختر مورد علاقه اش را همراه کامران دید با کامران درگیر شد و برای انتقام با او قرار دعوا گذاشت. روز حادثه وقتی آن‌ها در محل که یکی از خیابان‌های سعادت‌آباد بود، حاضر شدند به سمت هم تیراندازی کردند که هر دو زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. در این حادثه دختر جوان هم با ضربه قمه بهادر زخمی شد. براساس این گزارش تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.

فیلم وحشتناک از تیراندازی خونین دو پسر در سعادت آباد


کد مطلب: 735583

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/735583/درگیری-خونبار-اراذل-اوباش-سعادت-آباد-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com