جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱

مسی در سال ۲۰۲۱ با پیراهن اینتر؟ +عکس

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 735026
یک رسانه ایتالیایی در گزارشی به ماموریت غیرممکن اینتر برای جذب کاپیتان بارسلونا پرداخت.
مسی در سال ۲۰۲۱ با پیراهن اینتر؟ +عکس
به گزارش جهان نيوز، در شرایط کنونی هیچ مذاکره ای بین طرفین وجود ندارد. هر دو طرف(بارسلونا و اینتر) این موضوع را به شدت تکذیب می کنند. اینتر این روزها در حال تفکر است تا ضربه ای غیرمنتظره و محال به بارسلونا وارد کند.

آرزوی اینتر این چنین باقی است. مجموعه سانینگ(مالک اینتر) آماده حمله انتحاری به مسی در سال ۲۰۲۱ است. رئیس چینی اینتر می خواهد هواداران نراتزوری را غافلگیر کند. مسی قراردادش تا سال ۲۰۲۱ اعتبار داد و هنوز راضی به تمدید نشده و این اقدام ابرستاره آرژانتینی می تواند رویای اینتر را به واقعیت نزدیک کند.
 

جذب مسی برای شرکت سانینگ یک سرمایه گذاری سودمند است. چون پیش بینی می شود در صورت انتقال ابرستاره آرژانتینی به سن سیرو سالیانه ۵۰ میلیون یورو برای این شرکت سود خواهد داشت. همچنین این شرکت چینی می تواند از چهره جهانی فوق ستاره آرژانتینی برای تبلیغات شرکت خود استفاه کند. 

رونالدو با انتقال به یوونتوس درآمدزایی نجومی برای باشگاه تورینی داشت و بدون شکل حضور مسی و تقابل دوباره این دو ابرستاره مستطیل سبز توجه ها را به سری آ بیشتر می کند.
 
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ibrahim
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگه مسی بره بارسلونا هیچ وقت روند قبلیش بر نمیگرده