پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دلیل قهرمانی پرسپولیس چه بود؟

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 734911
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عامل اصلی قهرمانی پرسپولیس در این فصل را همدلی و ثبات تیم می‌دانم.
دلیل قهرمانی پرسپولیس چه بود؟
به گزارش جهان نيوز، بهنام ابوالقاسمپور درباره برتری مقابل نفت مسجدسلیمان و پوکر قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: باید این قهرمانی را که با تلاش تمام بازیکنان و عوامل فنی تیم همراه با حمایت هواداران به دست آمد به پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم. خوشبختانه این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان نشان داد انگیزه بالایی برای کسب قهرمانی دارد و می‌خواهد هرچه سریع‌تر این موضوع را قطعی کند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای قبلی نشان دادند که از برد خسته نمی‌شوند و همین موضوع در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم به اثبات رسید. ما می‌دانستیم پرسپولیس برای پوکر به مصاف نفت می‌رود و در نهایت هم دیدیم که شاگردان یحیی گل محمدی مقابل تیم خوب مسجدسلیمان به برتری رسیده و قهرمانی‌شان را قطعی کردند.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد:‌ من عامل اصلی قهرمانی پرسپولیس در این فصل را همدلی و ثبات تیم می‌دانم. بازیکنان پرسپولیس در طول سال‌های اخیر کمترین تغییر را نسبت به سایر تیم‌ها داشته و برای رسیدن به قهرمانی هم انگیزه و لیاقت بالایی داشت. هرچند پرسپولیس در بعد مدیریتی نواقصی داشت اما زحمات بازیکنان و کادرفنی اجازه نداد این موضوع به چشم بیاید.

ابوالقاسمپور با اشاره به نقش یحیی گل محمدی در قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: اعتقاد دارم کالدرون هم در این قهرمانی نقش داشت اما یحیی مسیر خوبی که پرسپولیس با هدایت وی و قبل از آن با برانکو آغاز کرده بود، به بهترین شکل ادامه داد. همین که تیم از زمان حضور یحیی به جز تساوی در دربی تمام بازی‌هایش را با برد پشت سر می‌گذارد، نشان می‌دهد پرسپولیس عملکردی عالی با این مربی داشته است.

وی در باره ادامه فصل برای پرسپولیس گفت: با همین پتانسیل می‌تواند قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورد اما در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیشرو دارد. این تیم باید در خط دروازه خودش را تقویت کند زیرا اگر در طول لیگ قهرمانان راشودویچ دچار آسیب‌دیدگی شود نمی‌توان به یک دروازه بان جوان اعتماد کرد؛ به ویژه اینکه پرسپولیس در دو بازی قبلی‌اش در این مسابقات نتایج خوبی نگرفته است.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به گلزنی مهدی عبدی و علی علیپور در دیدار با نفت مسجدسلیمان توضیح داد: این جوان‌ها می‌توانند بار خط حمله را به دوش بکشند اما تیم در بازی‌های آسیایی در این منطقه نیاز به تقویت دارد. به نظر من باید هر چه سریع‌تر یک مهاجم خوب نه در سطح امثال اوساگونا به پرسپولیس بیایند تا یحیی گل محمدی با خیال آسوده‌ترین نفرات تهاجمی‌اش را بچیند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *