جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

آمار تکان‌دهنده از مبتلایان به کرونا در روستاهای آمریکا

پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب: 727619
در حالی که ترامپ مدعی شده است که موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر آمریکا با کاهش روبرو شده است، یک سند فاش شده کاخ سفید نشانگر رشد چشمگیر مبتلایان به این ویروس در مناطق روستایی است.
آمار تکان‌دهنده مبتلایان کرونا در روستاهای آمریکا
به گزارش جهان نيوز، گزارش فاش شده کاخ سفید حاکی است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده در حالی با افزایش چشمگیری روبرو شده است که دونالد ترامپ مدعی است تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، ترامپ دوشنبه در یک کنفرانس خبری ادعا کرد: همان طور که می دانید، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر مناطق آمریکا به سرعت رو به کاهش است. البته شاید یک استثنا وجود داشته باشد ولی در سراسر کشور تعداد موارد ابتلا به ویروس رو به کاهش است.

البته این مساله درست نیست. گرچه موارد ابتلا به ویروس کرونا در ۱۴ ایالت با کاهش روبرو شده ولی در ۹ ایالت نیز موارد ابتلا افزایش داشته است. کمبود شدید کیت‌های آزمایشی در ۲۷ ایالت دیگر به علاوه واشنگتن و پرتوریکو نیز نشان می‌دهد که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت‌ها کمتر از آمارهای واقعی است.

ولی یک سند فاش شده کاخ سفید از سوی شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد برخی از مناطق آمریکا به خصوص مناطق روستایی در تنسی و کانزاس با افزایش بیش از ۱۰۰۰ درصدی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روبرو شده‌اند، آن هم در کمتر از یک هفته. سایر مناطق مثل میسوری، نبراسکا، مینه سوتا و ویسکانسین هم با رشد ۴۰۰ درصدی تعداد مبتلایان به این ویروس مواجه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
... یه سر هم به روستاهای مازندران بزنید و آمار بالای سرطان و کرونا درش و ببینید
Iran, Islamic Republic of
منبع خبرتون کیه دقیقا؟!!!!