پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

مجلس مسجد ارک تعطیل شد

شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 726374
در پی تعطیلی مجلس شب‌های ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران، منصور ارضی برنامه مناجات‌خوانی مجازی خود را از کنار حرم رضوی پی‌گیری می‌کند.
مجلس مسجد ارک تعطیل شد
به گزارش جهان نيوز، با اعلام تعطیلی مجلس شب‌های ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران، حاج منصور ارضی برنامه مناجات‌خوانی خود را به صورت مجازی و از کنار حرم نورانی حضرت رضا علیه‌السلام در مشهد مقدس برای مخاطبان خود دایر می‌کند.

بر اساس این گزارش، مجلس شب‌های ماه مبارک رمضان مسجد ارک از پنجشنبه قبل از شروع ماه رمضان با مناجات‌خوانی حاج منصور ارضی در این مسجد آغاز شده بود، اما موسسه قدیم‌الاحسان این برنامه را در عصر پنجشنبه گذشته و ساعاتی قبل از شروع مراسم شب هفتم ماه مبارک رمضان تعطیل اعلام کرد.

این مجلس که بنابر اعلام موسسه قدیم‌الاحسان با ملاحظات بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شد، به دلیل کثرت جمعیت، مورد انتقاد واقع شده بود و نهایتاً در حالی که هفت شب از آن می‌گذشت، تعطیل شد.


حاج منصور ارضی، مناجات‌خوان پیشکسوت پس از تعطیلی این برنامه، از امشب مراسم مناجات‌خوانی خود را در فضای مجازی پیگیری خواهد کرد و طبق اعلام صفحه رسمی او، مجلس مجازی او از امشب در جوار حرم مطهر امام هشتم، دایر خواهد بود.

این برنامه ۱۵ دقیقه به اذان مغرب به افق تهران از طریق صفحه hajmansourarzi_video@ در اینستاگرام پخش می‌شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشون با چه مجوزی برنامه های گروهی خود را تا حالا ادامه داده است؟
Iran, Islamic Republic of
لابد ایشون با همه فرق داره