جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۰

کرونا کسب و کارها را از رونق انداخت

يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 721164
سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در صفحه شخصی خود به کم رونقی بهضی از کسب و کارها به خاطر کرونا واکنش نشان داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تلافی تمامی گران فروشیها و کلاه بر سر مشتریان گذاشتن درامد
Iran, Islamic Republic of
عجب تیتر بدی انتخاب کردید. به جای تیتر کردن تصمیم خوب بنیاد مستضعفان، مشکل کرونا رو تیتر زدید.
Iran, Islamic Republic of
کسب و کار ، کاسب عادی چطور !؟ وقتی دستش بجایی بند نیست و خانواده اش همچنین ، اجاره مسکن و خورد وخوراک چطور !؟ دولت باید از امروز بفکر آن باشد
وقتی به تعطیلی وقرنطینه خانگی توصیه میکند باید به هزینه های خانوار هم فکر کند ، آنی که پول دارد ازاول مغازه اش رابسته ودرخانه نشسته ، آنانی که هستند یعنی ممری ندارند!
Iran, Islamic Republic of
دولت باید یارانه معیشتی این ماه و ماه بعد را به هر نفر 300 هزار تومان افزایش بدهد تا جبران ضرور و زیان طبقات مستضعف جامعه بشود. بنده با موتور مسافرکشی می‌کنم و این روزها به خاطر کاهش مسافران، درآمدم به یک چهارم کاهش یافته. حالا برای هزینه‌های شب عید چه کنم؟
رسول
Iran, Islamic Republic of
با کاهش قیمت نفت بودجه دولت محدودتر شده و جهت افزایش یارانه ها پیشنهادم حذف سازمان پدافند غیر عامل و ستاد مدیریت بحران که عملا فاقد خروجی مثبت هستند و اختصاص بودجه انها به افزایش یارانه نیازمندان است .
Iran, Islamic Republic of
.....
سحر
Iran, Islamic Republic of
.....
عسگری
Iran, Islamic Republic of
..
United States
بنیاد مستضعفان!!! تعداد مستضعفین هر روز بیشتر از دیروز..... نظام بعد از بحران کرونا باید یک تصمیم و عزم جدی برای رونق اقتصادی بکند و موانع سیاسی و عقیدتی را کم و کمتر نماید.... وگرنه وضع بدتر هم خواهد شد و بحران اجتماعی گریبانگیر کل مردم ایران خواهد شد و تاریخ این موضوع را فراموش نخواهد کرد .... این هم به ضرر دین و دینداری است.
Iran, Islamic Republic of
.....