جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

درخواست هواداران پرسپولیس از شفر و گل‌محمدی

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 685850
تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با ماشین‌سازی علیه سرمربی موقت آبی‌پوشان شعار دادند و از سرمربی آلمانی این تیم خواستند به استقلال بازگردد!
درخواست هواداران پرسپولیس از شفر و گل‌محمدی
به گزارش جهان نيوز، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز از هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به نتایج ضعیفی که وینفرد شفر در این فصل با استقلال گرفت هواداران پرسپولیس در شعارهای خود به کنایه از او خواستند دوباره به استقلال بازگردد.

* به دلیل غیبت بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دیدار برابر ماشین سازی، طرفداران پرسپولیس رادو شوویچ را مورد تشویق قرار دادند.

* با توجه به دیدار همزمان پدیده و سپاهان، طرفداران پرسپولیس یحیی گل محمدی سرمربی پدیده و تیمش را مورد تشویق قرار داده تا گل محمدی بتواند با شکست سپاهان زمینه قهرمانی پرسپولیس را هموارتر کند.

* تماشاگران پرسپولیس همچنین علیه فرهاد مجیدی شعار دادند.

* با توجه به احتمال شلوغی این دیدار، محدودیت‌های ترافیکی در اطراف ورزشگاه انجام گرفته است.

* سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی و برانکو ایوانکوویچ بیش از سایر اعضای تیم پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

* با اینکه هنوز وضعیت قهرمان این فصل از لیگ مشخص نیست، طرفداران پرسپولیس سرود قهرمانی سر داده و تیمشان را قهرمان لیگ هیجدهم می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...