شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

ضرب و شتم یک پاکبان در کرج

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 684392
به گزارش جهان نيوز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز درخصوص ضرب و شتم پاکبان شهرداری کرج توسط سرنشینان یک خودرو، گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به معاون دادستان مرکز استان ارجاع و دستورات لازم برای ادامه رسیدگی و اعزام پاکبان یاد شده به پزشکی قانونی صادر شد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، حاجی رضا شاکرمی گفت: روز‌های گذشته یکی از پاکبانان شهرداری کرج در منطقه عظیمیه در حال کار بوده و بنا بر اظهارات وی، دستش به خودرویی مدل بالا برخورد ‌کرد و در ادامه دو نفر از سرنشینان خودرو به وی معترض ‌شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و محل را ترک کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: این پاکبان در ادامه به کلانتری مراجعه کرد و پس از آن پرونده‌ای تشکیل و به معاون دادستان مرکز استان ارجاع و دستورات لازم برای ادامه رسیدگی و اعزام پاکبان یاد شده به پزشکی قانونی صادر شد.

وی با بیان اینکه وضعیت پاکبان مضروب در حال حاضر مساعد است گفت: اقدامات لازم پس از کسب نظریه پزشکی‌قانونی جهت شناسایی عاملان ضرب و شتم پاکبان شهرداری کرج انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *