جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

افشای درخواست کمک ترامپ از پوتین برای ساخت برج در مسکو

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب: 676011
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا از وجود مدارک آشکار و غیر قابل انکار در ارتباط با تبانی تیم انتخاباتی ترامپ و روسیه خبر داد.
درخواست کمک ترامپ از پوتین برای ساخت برج
به گزارش جهان نيوز به نقل از سی بی اس، «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا از وجود مدارک آشکار و غیر قابل انکار در ارتباط با تبانی تیم انتخاباتی ترامپ و روسیه خبر داده و گفته است در سال ۲۰۱۶ یک وکیل روسی به یکی از اعضای تیم انتخاباتی ترامپ وعده دادن برخی اطلاعات شخصی در مورد هیلاری کلینتون را داده بود.

به گفته رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در برخی ایمیل‌ها، وکیل روسی وعده داده بود اطلاعاتی را در راستای تخریب چهره هیلاری کلینتون در اختیار تیم ترامپ قرار خواهد داد که به نظر می‌رسد این اقدام در راستای ریزش آرای کلینتون در برابر ترامپ صورت گرفته است.

شیف همچنین در گفتگوی خود با سی بی اس با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها در روند تحقیق پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و ارتباط ترامپ و روسیه افزود: معامله برج ترامپ در مسکو، یکی از نگران کننده‌ترین موضوعات در این رابطه است، زیرا ترامپ حتی در خلال مبارزات انتخاباتی در سال ۲۰۱۶ همچنان پیگیر ساخت آن برج در مسکو بود. این در حالی بود که ترامپ همواره مدعی می‌شود که هیچ داد و ستد یا تجارتی با روس‌ها ندارد.

«آدام شیف» در ادامه بیان داشت که اگر معاملۀ ترامپ با روس‌ها برای ساخت برج ترامپ در مسکو عملی می‌شد، بیشترین منافع و سرشارترین سودها را برای ترامپ از هر معامله دیگری که در تمام طول عمر خود انجام داده بود، به همراه می‌آورد. ترامپ برای دستیابی به توافق ساخت برج در مسکو از کرملین و شخصِ پوتین درخواست کمک کرده بود و همزمان پوتین بدنبال برداشتن تحریم‌هایی بود که اوباما وضع کرده بود.

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا علاوه بر این افزود: در حال حاضر مشغول بررسی اتهامات مستمر در این خصوص هستیم که روس‌ها از طریق سازمان ترامپ، پولشویی می کرده‌اند. البته من نمی دانم که آیا اینها اتهاماتی صحیح هستند یا نه، ولی اگر صحیح باشند، ترامپ را به شدت در برابر روس‌ها آسیب پذیر می‌کنند

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *