شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
ذوالنوری:

بعد از برجام، سخت‌تر از قبل از برجام نخواهد بود

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 609759
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: در صورتی که ترامپ برجام را برهم بزند، ایران یا به حالت قبل از برجام باز می‌گردد و یا در حالت فعلی می‌ماند.
بعد از برجام، سخت‌تر از قبل از برجام نخواهد بود
به گزارش جهان نيوز، مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به احتمال خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: ما قبل از برجام، هم مورد تحریم و هم مورد خصومت بودیم و زمانی که برجام را پذیرفتیم، تغییر زیادی اتفاق نیافتاد.

وی ادامه داد: پس از انعقاد برجام هم به اشکال دیگری تحریم‌ها و محدودیت‌ها علیه کشورمان اعمال شد، سه ماه _ سه ماه سایه تهدید و تحریم را سر بانک‌های دنیا نگه داشتند و نگذاشتند با ایران تعامل داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: در صورتی که ترامپ برجام را برهم بزند، ایران چه به حالت قبل از برجام بازگردد و چه در برجام بماند، اتفاق خاصی نمی‌افتد.

ذوالنوری تاکید کرد: البته انعقاد برجام یک دستاورد مهم داشت و این بود که امروز کسی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را به مخفی‌کاری، نقض برجام، عدم همکاری با جامعه جهانی و تهدید صلح جهانی متهم کند و دشمنان ما دیگر نمی‌توانند آن وحدت و ائتلاف سابق را  علیه ایران شکل دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: بنده به مردم اطمینان می‌دهم که بعد از برجام، سخت‌تر از قبل از برجام نخواهد بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *