سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱۳
۱۰۰

تلاش تمام عیار سعودی ها برای افزایش آشوب در ایران/ آخرین آمار از کشته های اغتشاشات ضدانقلاب

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 578077
شبکه خبر در گزارش خبری ساعت ۱۳ امروز خود، مجموع کشته های اغتشاشات چند روز اخیر را درمجموع ۱۰ تن اعلام کرد.
تلاش تمام عیار سعودی ها برای افزایش آشوب در ایران/ آخرین آمار از کشته های اغتشاشات ضدانقلاب
گروه سیاست جهان نيوز: شب گذشته در شهرستان دورود استان لرستان، آشوبگران راننده یک خودروی آتش نشانی آماده باش را از خودرو پیاده و سوار آن می شوند و روی پل هوایی راه آهن دورود رها می کنند. خودرو در سرازیری، خودروی پرایدی که فرزند و پدری سرنشین آن بودند را زیر گرفته و هر دو  سرنشین در دم جان باختند.

این خودرو  پس ازانجام ماموریت در حال بازگشت به ایستگاه آتش نشانی بود که اغتشاش گران، عوامل امدادی اتش نشانی را با فشار و تهدید از خودرو پیاده کردند و ماشین را از حدفاصل پل هوایی امام خمینی(ره) به سمت میدان منوچهری رها می کنند.

متاسفانه این خودرو پس از برخورد با دو دستگاه  سواری پراید و سمند، موجب مرگ سرنشینان سواری پراید (پدر و فرزند) شد.

گفتنی است در جریان اغتشاشات دوشب گذشته هم دونفر کشته شدند. که جمع آمار کشته شدگان در این شهرستان به چهار نفر رسید.

همچنین صبح امروز خادمی نماینده مردم ایذه از کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن تعدادی از تجمع کنندگان شب گذشته در این شهرستان خبر داد.

همچنین شبکه خبر در گزارش خبری ساعت 13 امروز خود، مجموع کشته های اغتشاشات چند روز اخیر را درمجموع 10 تن اعلام کرد.

*جزئیات کشته‌شدن ۲نفر در اغتشاشات ایذه
هدایت الله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: مردم شهرستان ایذه نیز مانند برخی از شهرهای دیگر ایران در اعتراض به مشکلات اقتصادی دست به تجمع زدند که متاسفانه منجر به کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن تعدادی در این شهرستان شد.

وی ادامه داد: متاسفانه سال‌هاست که ما با مشکل وجود سلاح سرد و گرم در دست مردم این منطقه مواجه هستیم که بعضا باعث بروز برخی مشکلات شده است.بارها از دولت و مسئولان خواسته‌ایم که نسبت به این مساله ورود جدی داشته باشند.

نماینده ایذه گفت: اینکه تیراندازی در روز گذشته از جانب تجمع کنندگان بوده یا نیروی انتظامی، هنوز اطلاعی ندارم و این مساله در حال بررسی است.

خادمی افزود: مردم این شهرستان در ادامه اعتراضات خود شیشه تعدادی از بانک‌های این شهرستان را شکسته و تجمع را تا نیمه‌های شب ادامه دادند به طوری که منجر به اختلال در امنیت سایر شهروندان شد از این رو نیروی انتظامی برای برقراری نظم و آرامش وارد عمل شد.

خادمی گفت : ماموران نیروی انتظامی در حین جستجو در برخی از منازل دستگیرشدگان مواد منفجره کشف و ضبط کردند که جای تامل دارد.

خادمی با اشاره به مشکلات مردم منطقه ایذه گفت: مردم شهرستان ایذه با جمعیت 220 هزار نفری دچار مشکلات اشتغال، امکانات تفریحی و رفاهی هستند. با وجودی که این شهرستان دروازه ورود رود کارون به استان خوزستان است ولی از داشتن آب شرب محروم است. متاسفانه مسئولان دولتی و استانی کوچکترین توجهی به مشکلات این منطقه ندارند.

وی اظهار داشت: شهرستان ایذه به لحاظ آب و هوایی و زمین کشاورزی بهترین شرایط را برای کشارورزی و باغداری داراست ولی متاسفانه آبی در اختیار این مردم نیست که بتوانند به امور کشاورزی بپردازند.

خادمی تصریح کرد: شهرستان ایذه و 1200 روستای آن بالای 70 درصد به روحانی رای داده‌اند و از دولت و نظام انتظار برآورده شدن خواسته‌های‌شان را دارند و امیدواریم دولت نگاهی به محرومیت این منطقه داشته باشد تا شاهد اتفاقاتی مانند چند روز اخیر نباشیم.

وی در پایان گفت:‌ خواسته من از جوانان شهرستان ایذه این است که با صبر و شکیبابی رفتار کرده و از شعارهای هنجارشکنانه بپرهیزند و از دولت نیز خواهشمندیم به خواسته مردم منطقه نگاهی ویژه‌ داشته باشد.

علی رغم این موضوع، فرماندار ایذه درباره خبر کشته شدن یک نفر در اغتشاشات دیروز این شهرستان گفت: این اتفاق در دو کیلومتری محل آشوب رخ داد و ربطی به درگیری‌های اخیر ندارد و نیروی انتظامی قاتل را دستگیر کرد.

*استاندار مرکزی: اغتشاش‌گران به ۲۰ شعبه بانک حمله کردند
آقازاده با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: در این ناآرامی‌ها شاهد خسارت‌هایی بودیم که بیشتر به موسسات مالی و بانک‌ها وارد شد، در شهرستان ساوه هم شب گذشته دو شعبه بانک مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت و آسیب‌هایی وارد شد که البته آسیب‌ها خیلی جدی نبوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین حملات در این ناآرامی‌ها به بانک‌های بوده که این بیانگر این است که شاید منشا این ناآرامی‌ها نارضایتی‌های مردم از موسسات مالی و بانک‌ها است، از همکاری بانک‌ها در این چند روز تشکر می‌کنیم، حضور خوبی در شورای تامین استان داشتند و خیلی از سرپرستان شعبه‌ها در طول شب سعی کرده‌ بودند که وضعیت را برای سرویس‌دهی در صبح روز بعد آماده کنند که این نشان می‌دهد که بانک‌ها همیشه در صحنه هستند و انتظار مردم هم از آنها بیشتر است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های اخیر 20 شعبه بانک مورد تهاجم اغتشاشگران قرار گرفت و بخش‌هایی از آنها تخریب شد.

*سعودي‌ها ركورددار هشتگ‌ دعوت به آشوب‌در ایران!
سعودي و بي‌بي‌سي (شبكه ملكه) و ترامپ دوباره با اشتهاي فراوان بر سر ديگ هليم اعتراضات چند شهر ايران نشستند. آمار توئيتر نشان مي‌دهد 74 درصد هشتگ‌هاي «تظاهرات سراسري» در خارج از ايران است و 35 درصد آن هم به زبان عربي است و يك توئيترباز ديوانه هم در رأس همه آنها كه شخص پرزيدنت ترامپ است!
 
كارشناسان شبكه ملكه البته براي‌شان سخت است كه همان حرفي را بزنند و همان كاري را بكنند كه ترامپ مي‌كند چون يكي دو سالي است او را احمق و ديوانه مي‌نامند و حالا نمي‌خواهند دست در گردن يك احمق بيندازند و سلفي بگيرند اما دستور از وزارت خارجه ملكه آمده است تا همان تجربه سال 88 را دوباره بيازمايند. برخي كارشناسان بي‌بي‌سي اما در اظهارات و حرف‌هاي‌شان تيپ ليدر تجمعات را گرفته‌اند، گويي انقلابي شده و آنها رهبران در تبعيد انقلاب هستند! البته به نظر نمي‌رسد اين خرده كارشناسان و مجريان بي‌بي‌سي كه هر دو سال يك‌بار خبر تجاوزات جنسي- صنفي‌شان مهمترين خبر روز مي‌شود، شباهتي به لنين، گاندي و ماندلا داشته باشند اما به هر حال تيپ ليدري يك جريان را به خود مي‌بينند و آرزو بر جوانان عيب نيست!
 
در سوي ديگر بن‌سلمان - ركوردشكن شكست‌هاي پياپي سياسي نظامي در تاريخ - آن سر طنابي را كه بي‌بي‌سي به دست دارد و ترامپ روي آن بند بازي مي‌كند، به دست گرفته است؛ 35 درصد توئيت عربي در حمايت از كساني كه در چند شهر ايران برخي از شعارهاي‌شان عليه عرب‌ها است! بي‌بي‌سي، ترامپ، بن‌سلمان، پيوندتان مبارك! اما ملت ايران بزرگ‌تر از اين است كه شما همواره در محاسبات‌تان با خط‌كشي كه به دست شما مي‌دهند، اندازه مي‌گيريد. 
 
آمار توييتر نشان مي‌دهد كه از مجموع توييت‌ها با هشتگ تظاهرات سراسري «فقط ۲۶ درصد» از داخل ايران منتشر شده و «۷۴ درصد» از خارج از ايران توييت شده است. جالب اينجاست كه با جست‌وجوي كلمه «ايران» در اين شبكه نتايج جست‌وجو توييت‌هايي به زبان عربي است و در لابه‌لاي اين همه توييت عربي منتشر شده از عربستان سعودي به سختي مي‌توان توييتي به زبان فارسي پيدا كرد. 35 درصد توييت‌ها در اين رابطه هم به زبان عربي بوده است؛ شبكه‌هاي عرب زبان وابسته به دولت سعودي هم به طور گسترده و با هدف ترغيب مردم به حضور در اين اغتشاشات بخش مهمي از گزارشات خود را به ايران اختصاص داده‌اند. 

*اعترافات دستگیرشدگان اصفهان به ارتباط با خارج
متهمان دستگیرشده در اغتشاشات روزهای گذشته اصفهان اعترافات مهمی در رابطه با نوع ارتباطات خود با شبکه های ضدانقلاب و خط گیری ها از سلطنت طلبان و معاندان کردند.

یکی از دستگیرشدگان اغتشاشات روزهای گذشته در اعترافات خود از رابطه با رادیو فردا سخن گفته است.

بر پایه گزارش رجانیوز، این متهم اعتراف کرده است که رادیو فردا سوژه هایی برای او ارسال کرده و وی نیز اقدام به تهیه و ارسال اخبار متناسب با این سوژه ها کرده است.

در تلفن های همراه بسیاری از متهمان تصاویر و کلیپ های بسیاری از اغتشاشات و سران ضد انقلاب و سلطت طلبان، یافت شده است.

تلفن های همراه اکثر متهمان از نوع برندهای لوکس خارجی با قیمت های چند میلیونی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسینی
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری تهدیدش را عملی کرد و باید محاکمه شود
Iran, Islamic Republic of
?
Iran, Islamic Republic of
یکی شعار سازندگی داد اخرش دیدیم سازندگی نبود پایه های ویرانی بود

اون یکی امد شعار ازادی داد اخرش چی شد استبداد و خود رائی

یکی دیگه شعار امام زمان داد اخر چی شد؟ اسلام و امام زمان که هیچ سر از مکتبی ایرانی در امدیم

حالا این علی برکت الله امده شعار تدبیر و امید داده

اخرش که چه عرض کنم همون وسطش برکت که کلا رفت
بی تدبیری موج میزنه یاس و ناامیدی وجود همه رو گرفت

بار کج به منزل نمی رسد که نمیرسد
Iran, Islamic Republic of
احسنت دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
همه اینها اشکال داشتند بقیه مطهر بودند؟
Iran, Islamic Republic of
الان مرده هاشمی مقصره یا خاتمی و موسوی و کروبی!قبلا اعتراضات فقط به شهرهای بزرگ خلاصه میشد الان شهرستان های کوچک شدند بدتر از همه جا نه پای بیگانه در میان است و نه فتنه داخلی فقط فقر تبعیض و بیکاری کار رو به اینجا رسونده
Iran, Islamic Republic of
رای روحانی در شهر های بزرگ بود برای همین بیشتر شهر هایی که فکر نمی کنید شورش بشه با روحانی لج هستندوقبولش ندارند چون روحانی هم صدای اون هارا نمی شنودونمی خواهد هم بشنود.
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم.
Iran, Islamic Republic of
فقط مشکل ملت ایران الان بیکاریه و فقر فساداخلاقیه اختلاس و دروغ اقازاده ها اگه فقط یه بار اون بالا بالاییا حرف این بد بختا رو‌کوش میکردن یکم از اون اختلاسا رو‌بین این بد بختا تقسیم میکردن کار به اینجا نمیکشید
Iran, Islamic Republic of
درسته
احمد
Iran, Islamic Republic of
من اگر جای نیروی انتظامی بودم تک تک این افراد رو میگرفتم شناسنامه هاشونو نگاه میکردم و سوال میکردم اگه به روحانی رای ندادن یا کلا رای ندادن ازاد می کردم و اگر به روحانی رای دادن همونجا با باتوم مادرشون رو به عذاشون مینشوندم نمیشه که ملت ایران شش ماه نشده چوب انتخاب غلط یک عده نفهم رو بخورن
Iran, Islamic Republic of
ای بابا

این بی شرف ها قرار بود عقب برنگردن تا اکبر شاه که چه عرض کنم یه دفعه تا خود شاه عقب برگشتن !!!!!!!!!!!!

Iran, Islamic Republic of
کاملا با شما موافقم .
Iran, Islamic Republic of
همین افکاره که مملکتو به اینجا کشوند
Iran, Islamic Republic of
تند نرو دوست عزیز لطفا پیاده شو با هم بریم این ره که تو میروی به ترکستان است اگر اینطور که شما میگویید تمام فرزندان حق دارند هر بلایی را که دلشون خواست سر پدرانشان در بیاورند
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
خدا دید و شاخ نداد... کسانی که میگن همه چیز خوبه لابد یه جای کار میلنگه. احتمالاً دغدغه کار و اینده ندارن... هیچکس از آشوب خوشش نمیاد. ولی اینجوری صحبت کردن در باره دوشقه کردن مردم فقط از داعش برمیاد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ولی من اگه جای آشوبگرها بودم و گیر تو میفتادم می گفتم به روحانی رای ندادم که آزاد بشم و طرح نبوغ آمیزت شکست بخوره!!
United Arab Emirates
متاسفم برای سایتی که مخاطبش به راحتی به 24 میلیون رای دهنده به رئیس جمهور قانونی کشور توهین میکنه و ناظر بی سلیقه سایت هم اون رو درج میکنه.
Iran, Islamic Republic of
تز نده برادر. اولا رای مردم مخفیه. دوم اینکه 40 ساله خون مردم رو تو شیشه کردین. خودتون بچه هاتون رو میفرستین اروپا و کانادا و آمریکا. بعد چند سال تشریف میارن به بچه‌ های ما حکومت میکنن. مگه همین مظفر نبود پسرش رو زیر نظر همین قالیباف رییس اتوبوسرانی کرد. بعد داد همه در اومد برگشت گفت بچم از کودکی تو جلسات مهم کشوری بوده! خدا رو فراموش کردین
Iran, Islamic Republic of
اول خوب حواب دادی
Iran, Islamic Republic of
توشناسنامه نمی نویسند به کی رای داده وبه خاطر همین فریب خورده ها با یه دروغ آزاد می شوند
Greece
ببخشید مردم به اونی که شما دوس داری رای ندادن!ا....
Greece
....
Iran, Islamic Republic of
نه خیر، روحانی بر خلاف اقای علم الهدی آدم امنیتی است و می داند که یک اتفاق می تواند چه آتشی به پا کند؟
Iran, Islamic Republic of
ان کثیر ظن الاثم
منصوره
Netherlands
ایه قران را تحریف نکن
Iran, Islamic Republic of
من کسی هستم که رفتم میان اغتشاشگران و با چند نفرشون صحبت کردم با اونای که سرشون به تنشون می ارزه میخواستم بدونم که واقعا تحلیلم دورسته یا نه ؟
چیزی که دستگیرم شد این بود که تحلیلم درست بود
اگر کسی میخواد کاملا وقایع امروز و همچنین فردای جامعه ما رو که قرار کارهای بکنن رو کاملا درک کنه فقط و فقط بهمش میگم


برو فیلم نیم روز رو ببین

همه چیز روشن بیان شده

اون وقت میفهمی کار کیه

ما داریم به تونل اخرین حربه و فتنه و تیر فتنه گران نزدیک میشیم
Iran, Islamic Republic of
اره
فیلم ماجرای نیم روز واقعا شاهکاره
هر کی ندیده بره ببینه
مثل حلواست تا نجشی ندانی باید دیدش
Iran, Islamic Republic of
دچار توهم شدی قربونت برم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ادم فیلم رو مبینه
همین جواب دوست عزیزمون رو که میگه (دچار توهم شدی )
کاملا درک میکنی

فیلم رو ببینی اصلا گذشت زمان رو احساس نمیکنی از بس که ادم رو
به خودش جذب میکنه
حتما اونای که ندیدن برن ببینن تصویر روزهای امروز ماست
Iran, Islamic Republic of
کشیده شدن اعتراضات به کف خیابان به بهانه مخالفت با گرانی عواقب وحشتناکی داشت
Iran, Islamic Republic of
بابا جان مادرتون اینترنت و تلگرام را باز کنید ما کار و زندگیمون با تلگرام هست به هیچ کجا هم وصل نیستیم . ۵ روز دیگه هم چک داریم . کجای دنیا تا مشکلی پیش میاد اینترنت را قطع می کنن؟ ۵ روز دیگه چک ما هم برگشت بخوره باید مثل همینها که بخاطر نون و موسسات بانکی تو خیابونها هستند ما هم باید بیاییم .
Iran, Islamic Republic of
همه جای دنیا
یه آدم مشتی
Iran, Islamic Republic of
با سایفون وصل بشو چکات رو پاس کن!!
Iran, Islamic Republic of
بخدا دروغ میگید این سر وصدا بخاطر گشنه بودن مردم هست . یک زمانی می گفتید تهرانیها فقط اعتراض می کنن بخاطر ازادی هست . الان که تو کوچکترین شهرها هم امدن بیرون . والله مردم مشکل دارند به ظاهر مردم نگاه نکنید . طرف چون ۱ گوشی خوب داده معنیش نیست وضعش خوبه . مشکلات جامعه و فقر و تبیعض باعث این مشکلات هست
Iran, Islamic Republic of
امثال باهنر امشب با اصلاح طلبان شام خوردند
و‌ توهم حزبی بودن نه معیشتی بودن اعتراضات را تایید کرد
والله او از مشایی مضرتر است
هادی
Iran, Islamic Republic of
زاغفر: بودجه 97 دلیل آشوب است.

پس روحانی استعفا دهد و نوبخت باید محاکمه شود
Iran, Islamic Republic of
بسیاری اعتقاد دارند اگر بودجه سال ۹۷ شفاف بیان نمیشد کسی. هم مثل سالهای قبل معترض نمیشد.مردم ناراحت هستند که بسیاری از مراکزی که اصلا بدرد مردم نمی‌خورند و ضرورتی برای گرفتن این همه بودجه برای آنها نیست و کسانی که تقاضای این بودجه ها را از دولت کرده اند زیادی خواه هستند
Iran, Islamic Republic of
مردم عادی چیزتر از این هستن که بفهمن بودجه چیه. کجای کاری. همیشه نخبه ها مردم رو استثمار میکنن تا روز وقتش
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز انگار فقط خوتو آدم حساب کردی جامعه ی امروز ما یاهمون مردمی که تومیگی چیزترن نود درصد اقشار تحصیلکرده وباسواد هستن هم جوانهای امروز هم همه ی دهه شصتی وپنجاهی ها الان دیگه زیرفوق دیپلم نیستن مگه دهه چهله وزمان ننه وبابابزرگای ماست که اکثر مردم بی سواد ونااگاه باشن مردم هم قانون اساسی رومیدونن هم مصوباتو هم سیاست داخلی روهم خارجی روجنابعالی دچار خودبزرگ بینی شدی وملت رودست کم گرفتی حالادرسته مردم بادکتراهم بیکارن ولی بیسواد نیستن
Iran, Islamic Republic of
این کسی که نوشته مردم چیز هستند‌. دقیقان با خودش این حرف رو زده و اصلا مشکل همینه که کلا مردم چیز قلمداد میشن. درسته اقای چیز. ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری خون مردم بیگناه به گردن اتاق فکرهای های متخصص در جنگ روانی است که در واقع اطلاعاتی های سابق و چهره های اجرایی آشنا امروز هستند.
United States
به خدا چیزی نگید، مردم به آخر هفته نرسیده ساکت می شند.
امیر
یه سوال از دولت وملت محترم

طبق چیزی که همه ما می دانیم ومی بینیم معمولا مخالفین ومعترضین به مسائل سیاسی کشور ، حامی این دولت یا طیف های مشابه مانند دولت مرحوم هاشمی و یا خاتمی هستند.
خب چرا دولت محترم از طرفداران خود تقاضا نمی کند که به خیابان بیانید و بساط فتنه رو جمع کنند؟؟؟..

والا ما که تو این چندساله فقط قشر پولدار و مرفه و تحصیلکرده و به اضافه یکسری دیگه که به دنبال تفکرات خاص سیاسی و... هستند رو تو خیابون دیدیم، که همه شون به این دولت رای دادند...
خب حالا بیان دفاع کنن دیگه
Iran, Islamic Republic of
باشه عزیزم بهشون میگم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
لمپنهایی که زیر علم غربگراها سینه می زنند هیچ وقت برای امنیت این کشور یک ریال هزینه نداده اند و نمی دهند و نخواهند داد؛ چه برسد به این که بخواهند وسط صحنه ظاهر شوند و جلوی آشوبگرها و داعشیها سینه سپر کنند. اینها فقط بلدند نق بزنند و زر بزنند و هشتگ بزنند!
Iran, Islamic Republic of
😀😀😀😀
Greece
اهان پس ینی این همه ادم که به روحانی رای دادن پولدارن!
Iran, Islamic Republic of
این اغتشاشات که چیزی نیست دمل چرکی هست که تازه کمی سر در اورد
اغتشاشات واقعی تو مقدمه 5 ساله است

واقعا تو این 5 سال چی دیدیم
جز بدبختی افزایش امار اعتیاد طلاق بیکاری تصادفات حمل و نقل عمومی خارج شدن قطار از ریل گرانی ذلت خارجی از دست رفتن امنیت داخلی و خارجی به رگبار بستن مجلس رکود .........

از وقتی هم که علی برکت الله امده تو این مملکت

خدا هم برکتش رو برده برکت از پول و نان و سفرهامون رفته
فقط داریم سیل و زلزله و طوفان و..... می بینیم



نه بلکه به خاطر دیدی است تو مملکت افتاد اعتماد به کد خدا
اینه اخر عاقبت اعتماد به کدخدا
Iran, Islamic Republic of
اره راست میگی برادر قبلا همه چی گل و گلستان بود الان خراب شد
Iran, Islamic Republic of
نه. قبلا خراب بود ولی گفتن درست میکنیم ولی نکردن
Iran, Islamic Republic of
پس پروژه شهید سازی هم که ادعا میکردید زیر سر فتنه گرهاست دروغ نیست ؟!
Iran, Islamic Republic of
سلام این حوادث بیانگر فقدان ظرفیت انتقاد واعتراض است هم از طرف مردم وهم مسولین
Iran, Islamic Republic of
دولت اگر نمی تونه با اغتشاشگران برخورد کنه بهتره به مردم بسپاره
Iran, Islamic Republic of
ما مردم به جون هم بیفتیم وبعد که یه عده مون مردند آقایان نوچ نوچ کنندوبچه هاشون هم به روح ما بخندند که عجب ... هایی بودند ما ژن برتری ها حقمونه برشما ...حکومت کنیم دیگه .
Greece
...!
Iran, Islamic Republic of
نقطه طلاقی اصول گرایان تندرو و اشوبگران بر مخالفین روحانی مبارک به یکی از اهدافتون که محدود کردن فضای مجازی است دست یافتید دیگه دنبال چی هستین
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل تا حالا که هر وقت اشوبی پیش اومده یا خطری مملکت رو تهدید کرده وحتی در حوادث طبیعی نیرو های ارزشی وولایی دفع خطر کردن.
Iran, Islamic Republic of
مردم بدبختی هستیم که لبه تیغ قیچی (دشمنان خارجی و مدیران نالایق داخلی) قرار گرفتیم
نه راه پس داریم ، نه راه پیش
اعتراض کنیم میگن از اونور آبه... (البته سرویس های بیگانه قاطی مردم میشن)
و نکنیم که داریم له میشیم زیر چرخ مدیریت، مدیران نالایق کشور
Iran, Islamic Republic of
تا هست در این مملکت تدبیری وبرجامی
به روزهای بدتر از این هم بیفتی
Iran, Islamic Republic of
از بچه های جهان سپاسگزارم که نظرها رو تقریبا بدون سانسور و سریع میزارید...
با ویژگی هایی که ازتون سراغ دارم
بهترین نیوز ایران هستید...
همیشه سربلند باشید
Iran, Islamic Republic of
من هم وجود مشکلات اقتصادی رو قبول دارم و خودم به شدت درگیرشم. اما این که بانک و مسجد اتش بزنیم چه ربطی به موضوع داره؟ چون مدیریت درستی نداریم باید به قران و اسلام توهین بشه؟باید مدیریتمون رو درست کنیم.
ما با یه سردار سلیمانی از پس داعش برامدیم.و اگر یکی دو تا میر حسابی و سالم داشته باشیم از پس مشکلات برمیایم.
Iran, Islamic Republic of
همه کشورها اعتراض رو دارند اما با راه و ذوش صحیح .این مدل اعتراض کاری از پیش نمیبره و باعث موج سواری دشمنای احمق میشه
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی استاد رایفی پور در این مورد رو گوش بدین خیییییبییلی اگاه کننده هست عزیزان
Iran, Islamic Republic of
مردم شدن گوشت قربونی و و سیله انتقام احزاب از همدیگه تورو خدا تموم کنید این مسخره بازیها رو این حزب تهدید میکنه دودش به چشم مردم میره اون حزب جواب تهدید رو میده بازم مردمن که باید تاوان بدن خیال اقای معاون اول راحت شد که تموم کردنش دیگه دست رقیبش نیست موندم با چه رویی قراره بگن همه چیز آرومه و رونق اقتصادی داریم خیال حضرات راحت شد انتقام گرفتن و دشمن شاد شدیم با چه رویی میتونن اینا تو روی خانواده شهدا و رهبری عزیزمون نگاه کنن
Iran, Islamic Republic of
رو که رو نیست سنگ پای قزوین هم پیششون لنگ می اندازه !
رامین
Iran, Islamic Republic of
آخه برادر من این چه طرز اعتراض کردنه ، با آتش زدن سطل زباله و شکستن نرده های خیابان میخوای چیو ثابت کنی غیر از بی فرهنگی خودت ، اینا اعتراض نیست این کارا فقط خالی کردن عقده و هیجان طلبیه ، عزیزم شما بیا بیرون آروم و بی سرو صدا تجمع کن و هرروز این کارو تکرار کن تا جوری بشه که میلیونی تجمع کنن
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگه سکوت کنید کسی نمیگه لالید
Iran, Islamic Republic of
دهنت طلا گل کفتی
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام
هیچی منو آتیش نمیزنه جز مزخرف گویی تفاله شاه /تو چی میگی این وسط آره تو بدو بیا بزاریمت بالاسرمون حلوا حلوا کنیم تخم ۲زرده بزاره واسه مردم و و دونه دونه دستشون بگیر ببر سرکار
گمشو سگ کثیف اگه بخوایم از بین خودمون یه لایقشو مث خمینی ره و خامنه ای را انتخاب میکنیم
واقعا مردای بزرگی بودن و هستند. حرفای قدیمش _(امام خمینی) رو گوش میدی انگار زنده است وهمین الان این حرفا رو زده
یه جاگفته بود بترسید از اینکه مردم ذات وچهره واقعیتونو ببینن
بازی با جون آدمای بی گناه شد اعتراض اینا چه گناهی کردن که باید تنشون بلرزه دیگه هیچ کودکی پارک نمیره که نکنه سگای آموزش دیده انور آبیا امید و آرزوی پدرومادراشونو پر پر نکنن
مریم
United States
سلام اگرلیسانس گرفتی وبیکاری تقصیردولت نیس تقصیرا نایی ک اشنا وفک وفامیلش میذاره،اگرفقرانتظارداریم بدولت ب همه حقوق بده یوقتی مشکل همون مردمی ک ب ماکارنمیدن،ماحقوق کمیته ویارانه وهروزخداروشکرمیکنیم وقتی نه درخانه معتاد هست بذاره بدبختی وفقربکشیم ،نبایدبذاریم امریکا بمون بخنده وقتی نه اخرتی میشناسن نه همه پولدارن فساد فقراعتیادبیشتره
نادر
Iran, Islamic Republic of
وقتی ملت میبیند که فقط شعار و هیچ کاری برای حل مشکلاتشان نمیشود چون دستور های اقتصادی از سوی صندوق بین الملی پول میاید و تمام کشورهای که اجرا کننده این تصمیمات در کشورشان بودند به خاک سیاه نشستند اوکراین ارزاتین برزیل یونان و غیره و غیره
ناصر
Iran, Islamic Republic of
مردم مواجه با فساد بسیار گسترده در همه جای کشور میباشند بانک ها پول مردم را میخورند و فقط مردم باید به اسامی مختص شده انها مانند م.ف یا ر.ج و یا همانند این اسامی بسنده کنند یا در سطوح پاینتر کارمند ها درخواست رشوه برای انجام کار فانونی از شما دارند یا در دادگاه ها و یا کلانتری ها یا وقتی کارمند بانکها دسته چک های زیادی را در اختیار مشتریان خودشان فرار میدهند و انها به راحتی بدون تزس و واهمه اقدام به کشیدن چک بلامحل میکنند و عدهای باید در دالان های دادگستری برای احقاق حق خودشان سالها دوندگی کنند یا مدلرس به هر عنوانی پول به خواهند یا بیمارستانها دکتر ها زیرمیزی به خواهند ار این بدتر نشود خوب است
حامد
Iran, Islamic Republic of
در 4 سال گذشته دستگاه های اطلاعاتی به خواب زمستانی رفته بودند. خیال می کردند اتفاقی نمی افته. ما پلیس و ضد شورش و اطلاعات و دستگاه های امنیتی ضعیفی داریم. سر در برف فرو نکنیم. در انگلیس شورش خیلی بزرگ تری در لندن رخ داده بود و حتی مرکز پلیس رو هم به آتش کشیدند. اما اونا تک تک شورشیان رو به سرعت شناسایی کردند و با دوربین های خبری به خانه تک تک اونا می رفتن و در داخل خونه اش دستگیرش می کردند. در کشور ما سیستم های امنیتی قدیمی است. وزارت اطلاعات نیز کلا در وضعیت خاموشی قرار داره و اطلاعی از مسائل فضای مجازی و جامعه نداره و دیدیم که چقدر ضعیف عمل کردند.
Iran, Islamic Republic of
پس کاملا مشخصه که از دستگاه های امنیتی کشورت شناخت نداری وگرنه امکان نداشت اینجرفارو بزنی
امیر ارسلان
Iran, Islamic Republic of
ای کاش قدرت اطلاعات مارو درک میکردی . همین بس که داعش نصف اروپا رو به خون کشید ولی فاصلش با ما 30 کیلومتر بود. همین بچه های اطلاعاتی که شما فکر میکنی خوب عمل نمیکنن به اندازه مو های سر ما سوزه شناسایی کردن . الانم بحث دستگیر کردن نیست . اطلاعات دشمن مردم نیس..
Romania

بساط اعتراض حق مردم به گرانی ووضع اقتصادی، جمع شد
آنهم به اسم سپاه و بسیج و انتطامی و اصولگرایان
Denmark
یک مر دی بود د ر سا لن سا ز ما ن ملل ها له نور و معجزه میدید همه فتنه ها زیر سراوست
لیلا
Iran, Islamic Republic of
سلام
من به شخصه با تخریب اموال مردم کتک کاری جماعت بی گناه مخالفم ومیدونم اینا کار اون خرابکارای اونوره دقیقا مث گذشته
امنیت و آسایش سرزمینمون رو خراب نکنیم ایران هنوز بچه های داره که با امید دارن بزرگ میشن دهه۸۰ دهه ۹۰ آینده بچه هامونو خراب نکنیم
فقط حرف مردم ایران اینه جلوی دزدی آقا زاده هاتون وخودتون رو بگیرید آخه تا کی باید هزینه عیاشی های شما رو مردم بدن یارو پسر مرتیکه موسسه میزنه اموال مردم بالا میکشه قاچاق میکنه هی میخوره میخوره اخه لامصب سیر شو دیگه ۱۰۰۰۰میلیارد چه گوه ی میخوای بخوری که انقد گرونه
مردم ایران گشنه غذا نیستین از بی معرفتی وزرنگ بازی خسته شدن حامل های انرژی رو گرون کردن هنوز بعد۱۲سال یارانه همون۴۵ میدن
از بیکاری خسته شدن بعد۸سال درس خوندن آواره روزنامه وسایت کاریابی وکوفت وزهرمار میشن اخرشم هیچی به هیچی انوقت خودشون با یه خایه مالی واردات میارن از چین ملت بدبخت میکنن ابرو و شرافت مردم رو لکه دار میکنن
انقد حرف داریم ودارید که خدامیدونه ولی کو گوش شنوا پس حق بدین برعلیه ظلم قیام کنیم ولی خواهش میکنم عاقلانه به مال وجان هموطنامون آسیب نزنیم مث همه دنیا خیلی شیک و مجلسی ۱ کاغذ برداریم بریم جلوی دفتر ریاست جمهوری چوب کنیم تو چشمش ه...
ومن اله توفیق
Iran, Islamic Republic of
لیلا از تو فحش های پسرانه بعیده .کمی عفت کلام لطفا.
Europe
گور بابای امریکا که هرچه میکشیم از اوناست







مردم باید تحمل میکردن تا دشمن اینجوری خوشحال نباشه
موجک
Iran, Islamic Republic of
این مملکت تاوان برادرهای بازداشت شده برخی مسئولین را دارند پس می دهند. ریاکاران حراف.
رضا
مردم منتظر یک اشاره گوچک مقام معظم رهبری هستند تا بساط این آشوبگران را در هم بپیجانند ما ذلفقار حیدریم مطیع امر رهبریم
Iran, Islamic Republic of
با دروغ که نمی توان کشور را اداره کرد تا کی می توانند با دروغ مردم را ساکت نگه دارند اگر خدای نکرده وضعیت بدتر از این شود کارکنان هم با توجه به نارضایتی که از برخی مدیران دارند و کسی توجه نمی کند و کارکنان هم شورش کنند دیگر کسی جلودار این شلوغی ها نخواهد بود
حسینی
Iran, Islamic Republic of
ای مسولین ترا خدا به حرف مردم گوش کنید کسانی که باعث این فشارها بر مردم شده اند را محاکمه نمایید وحق این مردم را از حلقومشان بکشید بیرون .من یه کشاورز هستم محصول امسال من (برنج) چند ماه است توی خانه دارد گرد وخاک میخوره ولی فلان تاجر که با فلان وزیر رفیق وشریک است با وارد کردن برنج سمی که به ارسنیک مخلوط است بازار داخلی را نابود مردم را مریض نموده یک مثال چون در رابطه با کارم بود گفتم .ترا بخدا ترا به قران مسولین بداد قشر فقیر ومتوسط جامعه باشید مفسدان ودزدان را محاکمه کنید .زنده باد ایران وایرانی زیر پرچم توحید محمدی
Iran, Islamic Republic of
حرف حقت وامثال تو که شنیده نمی شود من باید برنج هندی (ارزانتر)بخرم وسم به بدنم بریزم چون حقوقم کمه نمی تونم برنج دست رنج ترا بخرم واینکه اون سرمایه دار بی شرف که سود را تو قاچاق ورانت وووومی بیند.فساد چون ریسمان های محکم بهم تنیده شده که کسی جز خدا نمی تواند نابودش کند.
Iran, Islamic Republic of
کاش مثل مردم کره جنوبی که آرام اون رئیس جمهورو رفیقش را کشیدند پایین آرام با یه تیکه نوشته در دستمون حالیشون می کردیم البته رئیس جمهور وسیستم اونجا خیلی از ما جلوترندومثل ما نچسبیدند به قدرت وصندلی جهنمیش .این ها خودشونو خدای مملکت می دانندوخدا را بنده نیستند بابا کار بلد نیستی بروکنار.مثلا زنگنه خیلی مدیره ! کرسنت وآی پی سی دانشجوهای نفت مسالمت آمیز اعتراض کردند ولی کتک خوردندوکسی هم حمایت نکردشون .خلایق هر چی لایق .
حسین
Iran, Islamic Republic of
کسی نیست از این کسانی که بانک و دیگر مراکز دولتی را تخریب میکنن بپرسد ای مزدوران ال سعود و رژیم صهیونیستی مگه این مراکز بیت المال همه مردم نیستن پس چرا به خودتان ضرر میرسانید . اگه کور هستید در تمام دنیا اعتراض میشود ایا دیده اید کسی حتی سنگی به یک ساختمان هم بزند . اینها واقعا اراذل و اوباش هستن
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزات همه خسته نباشید . ایران کشور ماست وما باید انر اباد کنیم وبسازیم درسته بیکاری است فقر است بی عدالتی است وهمه هم قبول داریم ولی بخدا آسایش وامنیت که باشد همه اینها قابل حل شدن هستن . چشم خودمان را باز کنیم وکشور عراق -سوریه-افغانستان که دور بر ما هستن را ببینیم که چه برسرشان آمده است زن وبچه مردم چگونه آواره ودر بدر شده اند بیایم با این حرکات ناشایست که در شان ایران وایرانی نیست مملکت خود را جولانگاه اجنبیان واز خدا بیخبران نکنیم با کمی سحه صدر وخویشتنداری وبا درخواست خواسته های معقول خود از مسولین باعث پیشرفت کشور خود باشیم
Iran, Islamic Republic of
من موافقم به عدم هنجار شکنی و تخریب و بی فرهنگی همانطور که خیلی زاز عزیزان اشاره کردند بیاییم به سیاست های دولتمردان زیاده خواه و هیچ وقت هم سیر بشو و .... ( رانتها - حقوقهای نجومی _ اختلاسها - اشرافی گری ها و...... ) تجمع های میلیونی درست کنیم با آرامش و عتراض آنموقع هم اینها حسابشونو می کنن هم آمریکاییها هم انگلیسی ها هم اسراءییل و آل سعود خاءن و هم همه بد خواهان مثل رجوی همدست صدام و داعش و ..... لعنت الله علی قوم الظالمین
امیر ارسلان
Iran, Islamic Republic of
نصف اینا تحت تاثیر جو هستن اصلا هدفی ندارن . صرفا تخلیه انرژی . غافل از اینکه با این بانک آتیش زدن و امثالهم چه آّبرو ریزی واسه کشور درست میکنن...
سودار
United Arab Emirates
سلام.اولا تخریب اموال اشتباه است.ولی روحانی باید بداند مردم از لحاظ اقتصادی ضعیف هستند.یارانه نسبت به گرانی کم است.شغل وحشتناک کم است.اختلاص زیاداست.درامد مسئولین زیاد است ومشکلات اقتصادی وحشتناک است.اگر اینها را درست کنند .این مملکت محکم وپایدار میشود
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
سلام
به نظر من حضور افراد بی لیاقت در بسیاری از پستهای مدیریتی کشور باعث این همه فساد و نارضایتی شده
تا زمانی هم که اینطور هردمبیل مدیر و وزیر و ... انتخاب بشن ،نظام باید چوب بخوره..
فریده
Iran, Islamic Republic of
تو مشهد
اومدن بگن اعتراضات از طرف فقرا هست
قرار اشوب تو مناطق پایین شهر زدن،کسی نرفت:))
البته
من معتقدم دولت واقعا تو پنج سال ضعیف عمل کرد چون از اول هم برنامه ی نداشت کشکی اومد بالا...
مگه فئودالها درد پا برهنه ها رو میفهمدن....
اون بدبخت بیچاره هایی هم که واقعا مطالبه داشتند صداشون با اومدن فرصت طلبهای بی درد خفه شد رفت
فعلا اونایی که چند ماه پیش تو احمدآباد قر میدادن که آخ جون روحانی رای آورد و تا ۱۴۰۰ هستیم....الان اتیش بازی راه انداختند....
ان شاالله فتنه به خودشون برگرده
Iran, Islamic Republic of
انقلاب یک نهالی هست که واسش خون لازمه
انقلاب اسلامی تو این سی چهل سال هزاران خون داد
و هنوز داره خون میده

اگه دلتون میخواد نظام عوض شه....خب خون بدید
خودتون خون بدید نه مردم بدبخت رو بکشید
از اون ور دنیا بلند شو بیا ایران واسه انقلابی که میگی کشته شو...
جیگرشو نداری.خف کن...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود

دشمنان ایران همیشه شکست خورده اند. این دفعه نیز قطعا از ایران شکست خواهند خورد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام به محضر هزاران شهیدی که این انقلاب با شکوه را رقم زدند و مردانه قریب بر چهل سال جانانه از آن دفاع کردند و الگوی آزادگی و استکبار ستیزی نه تنها در خاور میانه بلکه در آفریقا و آمریکای لاتین و سایر نقاط جهان شدند با تعظیم به صبر و استقامت آزادگان عزیزی که در شکنجه گاههای بعثیون روی صدام و امریکاییهاو منافقین و...را سیاه کردند و برای عزت و سر بلندی ایران سختیها ومرارتها را تحمل کردند و همچنین جانبازان عزیز چه قطع عضو چه شیمیایی چه اعصاب و روان که هنوز چون کوه استوار رنجهای فراوان را تحمل می کنند و قلبشان برای ایران می طپد به خانواده های آنان درود می فرستیم ایرانیان عزیز شما که تمدن ساز بوده وهستید هشیار باشید (مخصوصا جوانان ونوجوانان عزیز که امید فردای ایران هستید ) نگذارید دشمن زحمات چندین ده ساله پدران و برادران ومادران شما را نابود کند آنها برای دست یافتن به منابع ای همچون نفت و گاز و معادن و دانشمندان ایرانی به دنبال رفاه برای مردم خودشان هستند و ایران را به سوریه ی دیگری تبدیل کنند اگر پدرها ومادرها و هر کس که می تواند در جلو گیری از این فتنه دشمن روشنگری نکند و یا کوتاهی کند فردای قیامت باید جوابگوی شهدا و جانبازان وخانواده ی آنها باشد چرا که این امنیت به ارزانی بدست نیامده .و اما شما ای مسئوولین ومدیران این امکانات وافر خداوندی که در دست شماست و زندگی مردم به این روز در آمده و فساد دولتی همه جای ایران را فراگرفته آیا به قیامت اعتقاد ندارید رهبر می فرمایند فرزندان این مملکت وقتی در علوم پزشکی . هوا فضا . هسته ای . نظامی . نانو و دهها پیشرفت دیگر جز برترین های دنیا ما را رسانده اند واقعا نمیشود یک زندگی آبرومندانه و یک کشور بدون فساد دولتی بوجود آورد ؟ خدا رحمتت کند شهید رجایی که مثل یک شهر وند معمولی کوپن نفت و... داشتی اونم ایرانی بود اونم رییس جمهور بود نخست وزیر بود قریب چهل سال قبل بود متعلق به دو یا سه قرن قبل نبوده که بگوییم ما که ندیدیم داستان است شما ها با او زندگی کردین ای ننگ بر نفس سیری ناپذیر که غرق در خوشیها و لذات دنیوی شده و بیکاری و فقر وگرانی و تورم و تبیعض و رشوه و تورم و زد و بند های سیاسی اقتصادی بهانه ای را برای این فتنه درست کرده است بخدا شما خسر الدنیا و الاخره هستید و خداوند با مظلومان و حق داران - راستی می فرمایید دولت گوش شنوا به اعتراض مردم دارد و مردم مسالمت آمیز حرفشون را بزنند اینهمه رهبر از این وضع بارها وبارها اعلام نارضایتی کرده اند واینهمه حرف مردم در رسانه ها وروزنامه ها که نوعی اعتراض هست پس چرا برای رفع آنها گوش شنوایی نیست بیایید بگید ای مردم برادرهایمان و فرزندامان این غلطها را کرده اند ( روحانی و جهانگیری و ....) و ما بیکاری و اعتیاد و.... را نمی توانیم حل کنیم از شما عذر خواه و لایقها بیاییند امور شما را به خیر برسانند . و کلام آخر اینکه ای دشمنان داخلی و آمریکا و انگلیس و آل سعود خاین و اسراییل کودک کش وای منافقین حلقه بگوش کاسه لیسان صدام ونتینیاهو شما این آرزو را مگر به گور ببرید که ایرا ن سوریه عراق وافغانستان و یمن و میانمار و .... شودایرانی با غیرت نمی پذیرد ذلت . ان مع العسر یسرا
Iran, Islamic Republic of
مردم زیر بار گرونی دارن له میشن جوونا از شدت بیکاری به مرز جنون رسیدن هرروز بدتر وناامیدتر از دیروز
Iran, Islamic Republic of
ای دولتمردان اگر زلزله ای اتفاق افتاد اگر جنگی بود اگر هر تو طئه ای قرار است در نطفه خفه شود و دهها مهم دیگر توسط این ملت به سر انجام می رسد اگر در غرق خوشیها و زد وبندهای میلیاردی هستید بخدا قعر جهنم در انتظار شماست چرا تاسی به امام علی نمی کنید که صورت به تنور آتش می گرفت و به خود نهیب می زد ای وای بر علی که یک شب سیر بخوابد و آنوقت در حکومت او گرسنه ای شب را به صبح ببرد آخر ای مسلمان که واقعا اگر مسلمانید وضع مردم را درک نمی کنید بگیرید جلوی این حقوق های چند ده میلیونی و پاداشها ومزایای من در آوردی و زد وبندهای ساخت راهها و سدها و..... را از محل گران کردن آب وبرق و گاز و تلفن و ... که چندین سال قبل انجام شد به هر نفر 45500تومان رسید و شماها از آن سال تاکنون چندین برابر گران کرده اید ریالی به یارانه مردم اضاف نکرده که هیچ بعد در کمال پررویی و وقاحت قصد قطع کردن آن را دارید بابا ایول خیلی پررویید مردم همه چیز را می دانند اگه در دیزی باز است حیای ... کجا رفته . درود بر ملت بصیر و آگاه همه چیز را تحمل می کنند ولی خدشه دار شدن امنیت کشورشان بر نمی تابند و دمتون گرم ملت بی نظیر که چنان مشتی به دهان آل سعود این خائنین به حرمین و آمریکا و انگلیس و اسراییل زدید که برای انان درس عبرتی باشد تا باشد از این غلطهای زیادی بکنند
Iran, Islamic Republic of
...