جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انفجار در پایگاه نیروهای آمریکایی در افغانستان

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 561327
منابع محلی در شرق افغانستان اعلام کردند که در پایگاه نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه «جلال‌آباد» مرکز ولایت «ننگرهار» انفجار نیرومندی بوقوع پیوسته است.
انفجار در پایگاه نیروهای آمریکایی در افغانستان
 به گزارش جهان نيوزبه نقل از تسنیم به نقل از «خبریال»، پایگاه نیروهای آمریکایی در فرودگاه شهر جلال‌آباد در شرق افغانستان شب گذشته هدف انفجار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، نیروهای آمریکایی مستقر در فرودگاه جلال‌آباد شب گذشته هدف انفجار قرار گرفته‌اند که در نتیجه تعدادی کشته و زخمی شده‌اند اما آمار تلفات این انفجار هنوز مشخص نشده است.

منابع محلی وقوع انفجار بزرگی را در پایگاه نیروهای خارجی در فرودگاه جلال‌آباد تائید کردند و به گفته این منابع شعله‌های آتش از داخل این پایگاه قابل مشاهده بوده است.

با این وجود مقامات افغان تا کنون در این باره اظهارنظری نکرده‌اند و نوع این انفجار نیز مشخص نشده است اما گروه طالبان مسئولیت آن را به عهده گرفته است.

طالبان اعلام کرد که این گروه نیروهای آمریکایی و نظامیان افغان را در فرودگاه جلال‌آباد هدف قرار داده است.این گروه نوع انفجار را مشخص نکرده اما اعلام کرد که این حمله با استفاده از تاکتیک جدیدی صورت گرفته است که موجب تلفات جانی و مالی نیروهای آمریکایی و افغان شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *