جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت حجاج ایرانی در عربستان

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 550213
معاون مرکز پزشکی حج هلال احمر به تشریح وضعیت ۲۱ زائر کشورمان که در عربستان بستری هستند، پرداخت.
آخرین وضعیت حجاج ایرانی  در عربستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، با ارزیابی وضعیت سلامت حجاج کشورمان در حج امسال اظهار داشت: حدود 70 درصد حجاج به کشورمان برگشتند و از نظر بیماری بازگشت آنان نیز جای نگرانی نیست.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: خوشبختانه حج امسال از منظر پزشکی و سلامت حجاج کشورمان؛ وضعیت مطلوب تری داشت و تلفات انسانی نیز از نظر بیماری بسیار کمتر بود.

کولیوند با اشاره به اینکه خوشبختانه از نظر اپیدمی بیماری نیز جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و بازگشت حجاج بدون هیچ گونه اپیدمی و بیماری خاصی بوده است، بیان داشت: یکی از دلایل مصون بودن حجاج کشورمان از ابتلاء به بیماری و اپیدمی خاص؛ رعایت بهتر بهداشت فردی آنان بوده است.

وی درباره بستری بودن حجاج کشورمان در عربستان نیز توضیح داد: هم اکنون و در روز یکشنبه 26 شهریور بالغ بر 4 زائر کشورمان در بیمارستانهای سعودی بستری هستند و 17 زائر دیگر نیز در بیمارستان مرکز پزشکی کشورمان بستری هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *