شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

فیلتر شدن سامانه کارانه با شکایت دولت

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 517616
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: فیلتر شدن سامانه کارانه با شکایت دولت صورت گرفته است و حرف آن ها این بود که این سامانه ممکن است جنبه تطیمع داشته باشد.
فیلتر شدن سامانه کارانه با شکایت دولت

به گزارش جهان نيوز،
محمد باقر قالیباف افزود: همزمان شاهد هستیم دولت خودش سایت کارورزی را بالا می آورد و این کار را تحت عنوان کارورزی انجام می دهد که این روش درستی نیست.
وی گفت: در ذهن ما این بود حتی یک روز تاخیر در این زمینه ایجاد نشود اما در نهایت سامانه کارانه حتما انجام خواهد شد و «دولت مردم» با تاخیر و از 29 اردیبهشت به بعد این کار را انجام می دهد.
قالیباف افزود: این سامانه بسترسازی برای  پنج میلیون شغلی است که باید ایجاد شود؛ به منظور ایجاد پنج میلیون شغل اول باید شناسایی کنیم چه افرادی را داریم و این افراد در چه سن و شرایطی هستند و چه مهارت هایی دارند؛ سپس باید ببینیم چه ظرفیت هایی در بخش خصوصی و نهادهای عمومی وجود دارد به گونه ای که چه مشاغلی عمومی و حامی هستند و چه مشاغل پایداری وجود دارد. این ها همه لازمه فراهم کردن پنج میلیون شغل در کشور است.
وی گفت: متاسفانه همیشه 4 درصدی ها چوب لای چرخ می گذارند و این هم یکی از آن موارد است اما انشالله این را با سرعت جبران خواهیم کرد؛ ما بلافاصله به صورت منظم و مرتب سر قرار خودمان هستیم و کار را مثل ساعت پیش خواهیم برد.

منبع:صداوسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *