يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱

فردا؛ سفر انتخاباتی حسن روحانی به ۳ استان

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 514007
حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه سفرهای انتخاباتی خود فردا و پس‌ فردا به سه استان کشور سفر می‌کند.
فردا؛ سفر انتخاباتی حسن روحانی به ۳ استان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ سفرهای انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از فردا به مدت دو روز آغاز می‌شود.
 
از صبح فردا (شنبه) سفر انتخاباتی روحانی به سه استان کرمان، یزد و هرمزگان آغاز می‌شود و عصر (یکشنبه) به اتمام می‌رسد.

روحانی در جریان سفر به کرمان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح (شنبه) در تالار تلاش استان کرمان در جمع مردم این شهر سخنرانی می‌کند.

وی پس از حضور در جمع مردم کرمان، عصر شنبه به استان یزد سفر خواهد کرد و میهمان مردم دارالعباده خواهد بود و در مسجد حظیره سخنرانی خواهد کرد.

پس از اتمام برنامه‌های انتخاباتی در دو استان یزد و کرمان، روحانی عازم هرمزگان شده و صبح یکشنبه در جمع مردم بندرعباس حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
آیا سازمان بازرسی،‌ دیوان محاسبات و دیگر نهادهای نظارتی بر هزینه کرد این سفرها که صرفاً انتخاباتی و تبلیغاتی است، نظارت دارند و آیا شجاعت آنرا دارد که به ایشان بگویند این هزینه‌ها باید از جیب مبارک باشد نه از بیت‌المال؟!! هرچند در آنصورت هم کسی چون نعمت زاده هزینه را میدهد و بعداً چند صد برابرش را از جیب مردم برمیدارد!!