يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

جزئیات ضرب و شتم یک معلم شهرستان شوش

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 500658
مدیر آموزش و پرورش شاوور شوش گفت: مادر یکی از دانش‌آموزان دبستان هاجر روستای سید عباس که به‌دلیل بی‌انضباطی فرزندش به مدرسه خوانده شده بود، وارد کلاس درس شد و معلم را نزد دانش‌آموزان مورد ضرب و شتم قرار داد.
جزئیات ضرب و شتم یک معلم  شهرستان شوش
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید جلال نژادفاضل در در ارتباط با اتفاقی که هفته گذشته در دبستان هاجر روستای سید عباس اتفاق افتاده است، اظهار داشت: مادر یکی از دانش‌آموزان دبستان هاجر روستای سید عباس که به‌دلیل بی انضباطی فرزندش به مدرسه دعوت شده بود، وارد کلاس درس شده و معلم را در مقابل دانش‌آموزان مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این حادثه روز دوشنبه چهارم بهمن ماه اتفاق افتاده، با تکذیب برخی اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی در این رابطه گفت: موضوع سقط جنین، شکستگی پا و مصدوم‌شدن معلم صحت نداشته است.

وی افزود: نواختن سیلی به بانوی معلم و ضرب و شتم وی از طریق امور حقوقی آموزش و پرورش در دست پیگیری قضایی است و شکایتی در این رابطه از سوی آموزش و پرورش تقدیم دستگاه قضایی شده است، ضمن اینکه معلم نیز خود شخصاً از فرد مذکور شکایت کرده است.

در روزهای اخیر مطالبی در شبکه‌های مجازی درباره ضرب و شتم این آموزگار در منطقه شاوور منتشر شده بود که بعضا با شایعات و بزرگنمایی نیز همراه بود. مسئولان آموزش و پرورش شهرستان به مردمن قول دادند پیگیری لازم را در جهت حفظ حرمت و جایگاه معلمان را انجام دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *