چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۱۲
کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفتگو با جهان نيوز:

حمایت آمریکا و چند کشور ناتو اسرائیل را گستاخ کرده/ اسرائیل در شرایط بسیار خطرناک برای تدوام هستی خود قرار دارد/ دست جمهوری اسلامی برای انتقام باز است/ ایران با عقلانیت مناسب در ارتباط با این جنایت رفتار خواهد کرد

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 875371
صدرالحسینی گفت: در این مدت رژیم صهیونیستی تلاشش بر این بوده که با اقداماتی همچون شهادت مستشاران ایرانی به گونه‌ای جمهوری اسلامی را به صورت مستقیم وارد مقابله با خود کند.
حمایت آمریکا و چند کشور ناتو اسرائیل را گستاخ کرده/ اسرائیل در شرایط بسیار خطرناک برای تدوام هستی خود قرار دارد/ دست جمهوری اسلامی برای انتقام باز است
گروه بین الملل جهان نيوز: سید رضا صدرالحسینی کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفتگو با جهان نيوز درباره حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در خصوص حمله نظامی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق شکست‌های مستمر از مردم غزه و مقاومت فلسطین است. در واقع رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی با یک ترمیم ناپذیری در حوزه‌های مختلف به خصوص نظامی و امنیتی روبرو شده و تلاشش بر این است که با افزایش جنایات خود شرایطی برای حفظ و بقای خود ایجاد کند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه از همان زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی نشانه گرفت، افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که ایران را به عنوان مهمترین حامی معنوی فلسطینیان و آرمان فلسطین به خاطر عملیات طوفان الاقصی و ضربات جبران ناپذیر و ترمیم ناپذیری که به بدنه سیاسی، اقتصادی، راهبردی، اجتماعی و نظامی‌اش خورده مقصر جلوه دهد. البته رسانه‌های گوناگون تلاش‌های فراوانی را در این رابطه کردند اما همه جهان متوجه جنایات رژیم صهیونیستی و افزایش تنفر نسبت به این رژیم شدند. قهرمانی این قضیه نیز کاملا مشخص شد که با حمایت مردم غزه، شجاعت و رزمندگی مقاومت فلسطین دارد صورت می‌گیرد.
 
کارشناس ارشد مسائل منطقه با بیان اینکه ایران هیچ ابایی درباره حمایت از مردم فلسطین و آرمان فلسطین نداشته و ندارد و تعیین روز قدس هم کاملا این موضوع را به اثبات می‌رساند، گفت: دیدار مقامات ارشد مقاومت فلسطین با مقامات ارشد جمهوری اسلامی نشان دهنده حمایت جمهوری اسلامی از این آزادگانی است که بیش از 70 سال برای استقلال خود و مقابله با تجاوزگران در حال جنگ و ستیز هستند.
 
صدرالحسینی با اشاره به اینکه در این مدت رژیم صهیونیستی تلاشش بر این بوده که با اقداماتی همچون شهادت مستشاران ایرانی به گونه‌ای جمهوری اسلامی را به صورت مستقیم وارد مقابله با خود کند تا بتواند با گسترش جغرافیای جنگ و افزایش حامیان خود به حیات منحوسش ادامه دهد، افزود: یکی از مقامات امنیتی سابق رژیم صهیونیستی هم گفته بود که اسرائیل دنبال جنگ تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران است تا بهانه‌ای برای بمباران تاسیسات اتمی ایران داشته باشد.

وی با بیان اینکه اسرائیل آنقدر گستاخ شده که دیگر حمله به اماکن دیپلماتیک می‌کند نه نظامی، گفت: این اقدام هیچ توجیه حقوقی، سیاسی و نظامی ندارد اما تنها دلیلی که این کار را انجام می‌دهد حمایتی است که از جانب نظام سلطه به ویژه آمریکا و چند کشور عضو ناتو از این رژیم صورت می‌گیرد و آن را گستاخ کرده است.
 
کارشناس ارشد مسائل منطقه با اشاره به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در غزه، بیان کرد: اینکه 14 عضو از 15 عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد با پشتوانه افکار عمومی جهانی قطعنامه‌ای صادر می‌کنند که بلافاصله باید آتش بس شود ولی رژیم صهیونیستی این کار را نمی‌کند نشان می‌دهد که این رژیم در شرایط بسیار خطرناک برای تدوام وجودی و هستی خود قرار دارد و آمریکایی‌ها هم از آن حمایت می‌کنند.
 
صدرالحسینی در پایان با بیان اینکه حتما واکنش جمهوری اسلامی نسبت به این مسئله یک واکنش جدی حقوقی خواهد بود، گفت: البته جبهه مقاومت حتما به وظایفش همچون شش ماه گذشته عمل خواهد کرد. نشانه‌های آن رزمندگان مقاومت یمن هستند که در چارچوب ارتش ملی یمن توانستند حامیان رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا و انگلیس را در یکی از مهمترین آبراه‌های جهانی و دریاهای بین‌المللی یعنی دریای سرخ و گذرگاه باب المندب به چالش جدی بکشند. یا مقاومت عراق که توانسته بندر ایلات را به یک توقف دائمی تبدیل کند. بر این اساس جمهوری اسلامی حتما دست بسته نیست ولی به هیچ عنوان در نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی بازی نخواهد کرد و حتما با عقلانیت مناسب در ارتباط با این جنایت رفتار خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdciywavzt1ayp2.cbct.html
jahannews.com/vdciywavzt1ayp2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج. علی لعنه الله علی القوم الظالمین. انشاالله به زودی آزادی قدس شریف در محضر مبارک مهدی فاطمه سلام الله علیه
دانا
Iran, Islamic Republic of
با قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه رمضان و شب های قدر، به نظرم بهتره از نظر راهبردی به جریان جنگ فعلی در دنیا نگاه کنیم، پیشنهاد من اینه که با توجه به اینکه قاره آمریکا هم دارای آبراههای راهبردیه باید از طریق دوستانمان در آمریکای جنوبی و شمالی برای کنترل دریایی اقدام کنیم این برای آینده امنیت کشور و تجارت ما ضروریه، در ضمن کشورهای آمریکا و انگلیس و فلسطین اشغالی مشرف به دریاست که ضرورت کنترل آبراه‌ها را بیشتر و راهبردیتر مورد توجه قرار می دهد.
Iran, Islamic Republic of
جاسوسان هم باید شناسایی بشن
Iran, Islamic Republic of
اسراییل دارای بمب هسته ای،ناوگان پیشرفته جنگنده و پدافندی،بهترین شبکه اطلاعاتی و جاسوسی در غرب آسیا و پول فراوان تاجران یهودی است تازه بعد از اینها به قول شما حمایت آمریکا و غرب رو داره... اما در برابر ایران و محور مقاومت عددی نیست
Romania
....
Iran, Islamic Republic of
اگر پاسخ قاطع و درخور به جنایات اسرائیل داده نشود گستاخ تر می شوند و این حملات تکرار خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی باید گوشمالی اساسی داده شود مدارا غلط است.
شجاع
Iran, Islamic Republic of
اون بی شرف شروع کرده مثل دانشمندان هسته ای بهترین انسان‌ها را می زند و ما میگویم تو زمین اونها بازی نمی کنیم این شد حرف؟!!!
فلفل‌
Germany
چیزی که آنها را گستاخ کرده رفتار ایران است
ا
Iran, Islamic Republic of
تنبیه اسرائیل این است که باید از روی زمین محو و نابود شوند.عجله و احساسی نیاید برخورد شود .
د
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل باید از بین برود .
ناصری
Iran, Islamic Republic of
ارتش اسراییل با یک جنگ فرسایشی بزرگی روبروست لذا برای رهایی از باتلاق نیاز به جنگ منطقه ای دارد تا پای دیگر قدرتهارا به جنگ بازکند