دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی در سوریه

سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب: 491959
ارتش سوریه طی عملیاتی یک خودروی حامل سلاح‌ و مهمات اسرائیلی و آمریکایی را در جنوب سوریه توقیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ارتش سوریه از توقیف محموله سلاح و مهمات آمریکایی و اسرائیلی در ریف غربی «سویداء» واقع در جنوب این کشور خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری رسمی «سانا» سوریه، نیروهای ویژه ارتش سوریه، در پی عملیات و کمین زدن در محدوده اداری استان‌های سویدا و درعا، یک خودرو «پیک‌آپ» حامل سلاح و مهمات را که از ریف شرقی درعا به سمت سویداء در حرکت بود، توقیف کرد.
 
قرار بود این خودرو این سلاح‌ها و مهمات را به تروریست‌ها در صحرای سوریه برساند.
 
در این عملیات، 200 کیلوگرم مواد منفجره، 32 مین ساخت رژیم صهیونیستی، موشک‌های تاو آمریکایی، گلوله‌های توپ 23 میلیمتری، گلوله‌های خمپاره 120 میلیمتری، موشک‌های «آر.پی.جی»، راکدهای ساخت آمریکا و چندین قطار فشنگ مسلسل 23 میلیمتری کشف و ضبط شده است.
 
پیش از این نیز، ارتش سوریه 5 ماه جاری میلادی، یک خودروی حامل ده‌ها مین ضد نفربر و خوردرو را در حد فاصل بین درعا و سویداء کشف کرده بودند که مقصد آن تروریست‌ها در صحرای شرقی سویه بود.
 
سانا گزارش داد، ارتش سوریه به همراه گروه‌های دفاع مردمی و نیروهای ویژه تحرکات تروریست‌ها در منطقه بین ریف و صحرای شرقی رصد می‌کند و تا به امروز مقادیر زیادی سلاح، گلوله اسرائیلی و مواد مخدره از تروریست‌ها کشف و ضبط کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *