يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

سوریه ورود نظامیان آمریکایی را محکوم کرد

پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب: 487891
یک منبع در وزارت خارجه سوریه ورود 150 نیروی آمریکایی به خاک این کشور را غیر قانونی و مغایر حاکمیت سوریه دانست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شب گذشته (چهارشنبه) یک منبع امنیتی کُرد از ورود 150 سرباز آمریکایی به منطقه «رمیلان» در شمال شرق سوریه خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه در واکنش به این اقدام آمریکا، با محکوم کردن ورود نظامیان این کشور به خاک سوریه، آن را نقض حاکمیت دولت سوریه دانست.
 
وی افزود: ورود 150 سرباز آمریکایی به خاک سوریه در منطقه «رمیلان» غیر قانونی و بدون موافقت دولت سوریه بوده است.
 
این مقام سوری، این اقدام آمریکا را «دشمنی آشکار و دخالت خطرناک» توصیف کرد و ادامه داد: جمهوری عربی سوریه، به شدت این نقض حاکمیت سوریه را محکوم می‌کند و آن را مغایر با عرف و قوانین و معاهده‌های بین‌‌المللی می‌داند.
 
نیروهای آمریکایی شب گذشته، وارد یک منطقه نظامی در شهر «الرمیلان» واقع در ریف شرقی «حسکه» در شمال شرق سوریه شدند که تحت کنترل نیروهای پشتیبانی مردمی کُرد قرار دارد.
 
با ورد این نیروها، تعداد سربازان آمریکایی حاضر در سوریه به 200 نفر افزایش یافت و قرار است 100 نیروی آمریکایی دیگر به سوریه اعزام شوند.
 
دولت آمریکا اعزام این نیروها را در راستای آموزش و پشتیبانی از نیروهای کرد در مبارزه با داعش دانسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رزمنده
Iran, Islamic Republic of
درسازمان های بین المللی کسی نیست که به اوباما بگوید اگر دخالت نظامی روسیه در اوکراین مورد پسند شما نیست، پس چرا مشابه همین اقدام را بدون هیچگونه مجوز قانونی بارها در دیگر کشورهای جهان مرتکب شده اید و می شوید؟
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
وظیفه مسلمانان است باید آبروی مدعیان حقوق بشر و دیگرسازمان های بین المللی بیرند به دنیا نشان دهند.که مدعیان حقوق بشر و نهاد های بین المللی قتل عام اصلی مردم مظلوم جهان و مسلمانان هستند.آمریکا وهم پیمانانش ثابت کرده است که دشمن واقعی مردم مظلوم و مسلمانان هستند.
نفرت مسلمانان ازجنایت آمریکا وهم پیمانانش درسایه سکوت جامعه بین المللی خیانتکار دشمن اسلام و انسانیت هستند. هرجا ظلمی جنایت و خیانت و تجاوز است رد پای مدعیان حقوق بشر و آمریکا وهم پیمانانش را می تواند دید..
رزمنده
اعزام آمریکایی به سوریه تقویت داعش و دیگر گروهک تکفیری ها است.
ماموریت آمریکا درمنطقه خاورمیانه تجهیز داعش ودیگر گروه های تروریستی است.
کمک اطلاعاتی آمریکا به داعش درحمله به سوریه وعراق.
چرا آمریکایی ها وغربی ها درمنطقه خاورمیانه طرف تروریست ها را گرفت؟
با انتقاد ازسکوت سازمان های حقوق بشری وشورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به تجاوزگری وکشتارمسلمانان ودرسوریه وعراق ویمن ، این نهاد ها برای بی توجهی به حقوق انسان های ، مظلوم سوریه وعراق ویمن و... نزدافکارعمومی جهانیان چه پاسخی دارند؟
که حرف دل مظلومان و مسلمانان
Iran, Islamic Republic of
ما داعش را تروریست نمی شناسیم، آمریکایی ها وغربی ها را تروریست می شناسیم.
ما هیچ گروهی درمنطقه خاورمیانه جزء تروریست نمی شناسیم وفقط مدعیان حقوق بشر ومدعیان مبارزه با داعش مانند آمریکا ومتحدانش ،تروریست می شناسیم.
که حرف دل مظلومان و مسلمانان
مسعود دیپلمات
اکنون موقعیت مناسبی است که نیروهای خودی با یک حمله جانانه و قتل عام این مزدوران جنایتکار درسی فراموش نشدنی به متجاوزان آمریکاپیان بدهند. انشاء الله.
کوتاهی از این امر عواقب وخیمی در پی دارد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف امریکایی با داعش مبارزه نمی کند.ائتلاف آمریکایی ازداعش همه جانبه کمک وحمایت می کند.