شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخرین فرصت انتخاب رشته دکترای ۹۵

پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 483470
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه روز شنبه (۲۱ فروردین) آخرین فرصت برای انتخاب رشته آزمون دکترای سال ۹۵ است، گفت: تا صبح امروز ۱۹ هزار داوطلب نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.
به گزارش جهان،حسین توکلی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دکترای نیمه متمرکز روز دوشنبه ۱۶ فروردین بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه ۱۹ فروردین) ۱۲۲ هزار و ۱۳۳ داوطلب از تعداد ۱۲۷ هزار و ۷۲۴ داوطلب حاضر در جلسه آزمون نسبت به دریافت پرینت کارنامه خود اقدام کردند، به عبارتی دیگر ۹۵.۶۲ درصد داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون پرینت کارنامه خود را دریافت کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۹۵ تا روز شنبه ۲۱ فروردین با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی یا همان دفترچه راهنمای شماره ۲ نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته محل از رشته امتحانی مربوط اقدام و پس از آن نسبت به ثبت آنها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان برای اطلاع از حدنصاب کدرشته‌ محل‌های موردنظر و ضوابط تخصصی پذیرش دانشجو باید به اطلاعیه‌ای که در اواخر دهه اول اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی قرار می‌گیرد، مراجعه کنند.

وی عنوان کرد:‌تا ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۱۹ هزار و ۳۳۲ داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *