يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

سهم مردان از تصادفات جاده ای

دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 479821
رئیس پلیس راهور تهران از کاهش ۹ درصدی بروز حوادث ترافیکی در تهران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  در تشریح عملکرد 11 ماهه امسال گفت: گفت: خوشبختانه امسال شاهد کاهش 9 درصدی تلفات ترافیکی در پایتخت بودیم و این کاهش باعث شد تا 56 نفر از شهروندان تهرانی به نسبت مدت مشابه سال قبل کمتر در سوانح ترافیکی جان خود را از دست دهند.

وی همچنین افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد 49 درصد از متوفیان سوانح ترافیکی عابرین پیاده بودند و موتورسواران و رانندگان به ترتیب با 28 درصد و 9 درصد بیشترین سهم تلفات ترافیکی پایتخت را به خود اختصاص دادند.

حسینی ادامه داد: همچنین آمارهای به دست آمده از سوانح ترافیکی امسال در تهران بزرگ نشان می‌دهد که سهم مردان در تصادفات 94 سهم بالایی بوده به اندازه‌ای که 83 درصد از متوفیان سوانح ترافیکی پایتخت مرد بوده و تنها 17 درصد از آنها زن بوده‌اند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در تشریحات جزئیات متوسط سنی کشته‌شدگان سوانح ترافیکی نیز گفت: آمارها نشان می‌دهد که 39 درصد متوفیان بالای 50 سال، 26 درصد بین 30 تا 50 سال، 24 درصد 20 تا 30 سال و 10 درصد از کشته‌شدگان این سوانح کمتر از 20 سال سن داشتند.

وی در ادامه این نشست با اشاره به بروز 3 سانحه خاص در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری 3 تصادف خاص در معابر پایتخت رخ داد که تصادف یک دستگاه پورشه و 2 دستگاه بی‌ام‌و در بزرگراه‌های  همت و نیاش از جمله این موارد بودند که وجه مشترک تمامی آنها این نکته بود که رانندگان این وسایل نقلیه متاسفانه هیچ کدام در وضعیت عادی قرار نداشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *