دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شکست سنگین منچسترسیتی برابر لیورپول

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب: 456853
یورگن کلوپ بعد از شکست دادن چلسی در لندن موفق شد منچسترسیتی را نیز در اتحاد شکست دهد تا دومین نتیجه خیره کننده خود را در لیورپول کسب کند.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هفته سیزدهم لیگ برتر با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود لیورپول به پایان رسید تا سیتی که چند هفته پیش برابر تاتنهام با همین نتیجه شکست خورده بود، در این دیدار نیز شکست بخورد تا لسترسیتی صدرنشین فصل عجیب لیگ انگلیس شود.
 
در این دیدار لیورپولی‌ها تا دقیقه 30 توانستند سه گل به ثمر برسانند. الیاکیم مانگالا دقیقه هفت (گل به خودی)، فیلیپه کوتینیو دقیقه 23 و فیرمینو دقیقه 32 برای لیورپول گلزنی کردند اما در دقیقه پایانی نیمه نخست، سرخیو آگوئرو که بعد از مدت‌ها در ترکیب سیتی قرار گرفته بود توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.
 
در نیمه دوم نیز نوبت به گلزنی مارتین اشکرتل رسید که گل چهارم لیورپول را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود قرمزپوشان آنفیلد به پایان برسد. به این ترتیب تیم شگفتی ساز لسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرارگرفت. پس از این تیم، منچستریونایتد، منچسترسیتی و آرسنال در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *