شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴

آل‌سعود برای حجاج خط‌ونشان کشید

شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 445434
ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی به حجاج بیت‌الله الحرام هشدار داد با هرگونه رفتاری که به زعم وی با انگیزه سیاسی در مراسم حج صورت گیرد، برخورد خواهد شد.
به‌گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری رویترز خبرداد: شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی امروز شنبه خطاب به زائران بیت‌الله الحرام که در مراسم حج امسال در مکه شرکت کرده‌اند، هشدار داد با هرگونه رفتاری که با انگیزه‌‌های سیاسی در مراسم حج صورت گیرد، برخورد خواهیم کرد؛ از این رو از حجاج بیت‌الله الحرام می خواهیم از اقداماتی که با انگیزه‌های سیاسی صورت می گیرد، خودداری کنند.

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهزاده محمد بن نایف افزود: دولت عربستان سعودی اجازه نمی‌ دهد مراسم حج با مسائل سیاسی گره بخورد.

ولیعهد و وزیر کشور عربستان سعودی همچنین در این باره تاکید کرد: نیروهای امنیتی آماده برخورد با هرگونه رفتار غیرمسئولانه‌ هستند ، چرا که به عقیده این مقام سعودی، این گونه اقدامات می‌تواند خلوص مراسم حج را آلوده کند و سلامت مهمانان خانه خدا را در معرض خطر قرار دهد.

رویترز در این باره گزارش داد که عربستان سعودی امسال با وضع قوانین سخت‌ گیرانه برای صدور ویزا، تصمیم به کاهش شمار زائران گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *