جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۱

اجاره‌ بهای آپارتمان‌های لوکس تهران+جدول

دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 434120
اجاره‌ بهای آپارتمان‌های لوکس تهران (+جدول)یک واحد مسکونی ۳۰۰ متری با جزئیات ۳ خواب مستر، تراس بزرگ و ۳ پارکینگ در خیابان فرشته به قیمت ۵۷۰ میلیون تومان به بازار رهن پیشنهاد شده است. ناگفته نماند که متقاضی این واحد می‌تواند در ازای پرداخت رهن اجاره بها را به‌صورت رهن و اجاره ماهانه پرداخت کند.
به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، همچنین ۶۵۰ میلیون تومان، رهن یک واحد مسکونی به متراژ ۳۰۰متر مربعی است که در طبقه ۱۵ یک برج مسکونی در خیابان فرشته واقع شده است. البته مالک اظهار کرده که نحوه پرداخت اجاره بها قابل تبدیل است.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000434/nf00434120-3.jpg

از سوی دیگر موجری واحد ۳۸۰ متری خود را به شرط ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل به بازار اجاره مسکن معرفی کرده است.

واحد مذکور با ذکر کلیه امکانات و ۲ پارکینگ و سوئیت مجزا فایل شده است.

نرخی که این روزها عده‌ای از مالکان خانه‌های لوکس به‌عنوان نرخ رهن و اجاره برای واحد استیجاری خود تعیین می‌کنند برابر است با قیمت فروش آپارتمان‌های معمولی در بازار مسکن و این دسته از فایل‌های اجاره‌ای به طور چشمگیری در بنگاه‌های شمال تهران قابل مشاهده است و به ندرت می‌توان چنین نرخ هایی را در بازار اجاره غرب تهران مشاهده کرد.

برای مثال: یک واحد مسکونی در خیابان زعفرانیه، مبلغ رهن آن ۴۵۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است در حالی که در خیابان دارآباد (خیابان اسکندری) یک واحد مسکونی به متراژ ۷۵ متر مربع نوساز ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است یا اینکه در خیابان جنت‌آباد (خیابان شاهین) قیمت واحدی ۹۰ متری نوساز، ۴۵۰میلیون تومان برآورد شده است.

از طرف دیگر ۳۰۰ میلیون تومان مبلغ پیشنهادی رهن واحد ۲۰۰متری در خیابان نیاوران عنوان شده، اما مستاجران با پرداخت چنین مبلغی می‌توانند در خیابان ظفر (خیابان دلیری) صاحب یک واحد مسکونی ۵۲ متری ۱۵ سال ساخت شوند و همچنین با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان در بازار مسکن تهرانپارس واحدی نوساز به متراژ ۷۵ متر مربع را خریداری کنند.

علاوه براین ، در حال حاضر خریداران می‌توانند با ۶۵۰ میلیون تومان واحدی ۱۰۰ متری نوساز در خیابان گیشا یا در خیابان منظریه واحدی به متراژ ۸۵ متر مربع نوساز را خریداری کنند.

اما خریدارانی که اجاره را به خرید ترجیح می‌دهند، می‌توانند یک واحد ۳۲۰ متری سوپرلوکس را با همین قیمت در خیابان الهیه اجاره کنند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون 700 ميليوني رو رفتم اجاره كنم سر دو كلمه توافق بهم خورد .... مالك گفت " پول " من گفتم " ندارم " بخاطر همين دو كلمه !! من هم مجبور شدم برم اطراف نازي آباد يه 60 متري اجاره كنم .