شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱۱
۱۷
خبر فوری رسانه نزدیک به خاندان سعودی

احتمال زخمی یا کشته شدن وزیر دفاع آل‌سعود در حمله موشکی

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 432133
خبرهای ضدونقیضی از احتمال برکناری محمدبن سلمان از پست های جانشین ولیعهدی پادشاه و وزارت دفاع عربستان و انتخاب متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز به جای وی وجود دارد.
احتمال زخمی یا کشته شدن وزیر دفاع آل‌سعود در حمله موشکی
به گزارش جهان، پایگاه اینترنتی میدل ایست پانوراما که وابسته به مجموعه رسانه ای نزدیک به خاندان حاکم سعودی است، از احتمال زخمی شدن و یا کشته شدن محمد بن سلمان بر اثر حمله موشکی یمن به پایگاه السلیل عربستان خبر داده و عنوان کرده است که خاندان سعودی به دنبال جایگزینی برای وی در دو پست مهم وزارت دفاع و نیابت ولیعهدی عربستان سعودی است.

یک منبع در گارد ملی سعودی که به شخصیت های دربار نزدیک است با اعلام این خبر به میدل ایست پانوراما اعلام کرده است که رایزنی هایی بین شخصیتهای خاندان حاکم عربستان سعودی درزمینه تعیین متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز به عنوان جانشین ولی عهد و وزیردفاع این کشور درجریان است تا خانواده آل سعود از فروپاشی مصون بماند به ویژه اینکه محمد بن سلمان فرزند پادشاه عربستان که این دو پست مهم را به عهده دارد در شرایط نامشخصی مخفی است.

این منبع به نقل از روزنامه لحج گفت: بزرگان رژیم آل سعود به ویژه کسانی که مخالف جنگ با یمن بودند و همچنین با وصیت عبدالعزیز پادشاه سابق برای تعیین ولیعهد و جانشین ولیعهد مخالفت می کردند، به دلیل سیاست های کودکانه پادشاه این کشور و فرزند وی از فروپاشی خاندان آل سعود نگران هستند.

این منبع افزود: مقامات رژیم آل سعود مجبور شدند این تصمیم را بگیرند زیرا پس از زخمی شدن محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان بر اثر اصابت موشک به پایگاه السلیل ریاض احتمال کشته شدن وی نیز وجود دارد.

این در حالی است که پیش از این نیز فرمانده نیروی هوایی عربستان سعودی در حمله موشکی به یکی دیگر از پایگاه های این کشور کشته شد، که رسانه های سعودی سعی در کتمان و سانسور اخبار آن کردند.

مجموعه رسانه ای میدل ایست، شبکه های تلویزیونی و رسانه ای وابسته به خاندان آل سعود از جمله ام بی سی و العربیه را اداره می کند.
منبع: رجانیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر مرده باشد من بعد از ایام شهادت شیرینی میدهم
عوض شیرینی به مردم یمن کمک کن قرار شد براشون کمک غیرنقدی و نقدی جمع کنن فکرکنم 5 شنبه هفته بعد نه این هفته
از برادران جهان نیوز میخوام پیگیری کنن که چه شکلی میشه به مردم مظلوم یمن کمک کرد؟
علی
بعیدنیست کودتایی در کودتا رخ داده باشه و بازماندگان عبدالله اونو بازداشت کرده باشند.قدرت گارد کم نیست.
انشاالله که این فاسدکثیف کودک کش وجنگ افروز به سقط واصل شده باشه.هرچه ازال سعود بیشتر سقط بشند این به نفع جهان اسلام است.
احمد
خون ناحق پایمال نمی شود.این انتقام قهرخداست
لعنت الله علی القوم الظالمین
Iran, Islamic Republic of
این بابا تیک های عصبی بدی داره...
به امید پیروزی جبهه حق علیه باطل که از سرنگونی خاندان آل سعود شروع شود خداوند نابود کند این خاندان جنایتکار را
لعنت خدا بر ال سعود ضد اسلام ادم کش
اگر واقعا مرده باشه، واقعا بايد گفت يمني هاي از جانب غيب حمايت مي شوند، 2 موشك اسكاد شليك شده يكيش وزير دفاع رو نفله كرده يكي ديگش فرمانده نيروي هوايي رو. ايشالا كه خبر درست باشه.
Norway
زکی
با چند تا حمله موشکی یمنی ها فرمانده نیروی هوایی کشته و وزیر دفاع زخنمی و احتمالا مرحوم شده است .
اینها اگر با قدرت قدری درگیر شوند فکر کنم باید بروند بیابانها حجاز مثل صدام سوراخ بکنند و قائم بشوند ...
اگر مرده باشد که عجب انتقامی فوری خداوند از جناب سلمان گرفت . العیاذبالله در مثل مناقشه نیست مثل اینکه صبر خداوند هم در این مورد تمام شد
کاشکی این پدر ... مرده باشد
احمد
Iran, Islamic Republic of
از اينکه آل سعود اين همه عصباني شده و اين چند روز قتل عام به راه انداخته، اين خبر بعيد نيست. ضمن اينکه مقامات سعودي فرماندهان پاسگاه هوايي را توبيخ هم کرده اند و اونها را به خيانت به کشور کتهم کرده اند
عمار
انشاءالله که بدرک واصل شده.به امید روزی که همه متجاوزین به حقوق مسلمین جهان به دست باکفایت ولیعصر (عج) به درک واصل شوند.الهم عجل لولیک الفرج والعافیته والنصر .المستشهدین بین یدیه وجعلنا من خیر اعوانه وانصاره.
احتمال کشته شدن فایده نداره
خبر قطعی بزن خوشحال شیم
نسرین
Iran, Islamic Republic of
اگر صحت داشته باشه عیدی خوبی خدا ب ما داده