شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
سردار اشتري:

نيروي انتظامي امانتدار مردم و خون شهدا

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 427055
به گزارش جهان، سردار اشتری درمراسم معرفی فرمانده جدید انتظامی استان آذربایجان غربی در ارومیه با اعلام اینکه فرماندهی انتظامی یک امانت داری برای مردم و خون شهداست گفت : امروز خدمت به مردم ولایت مدار و شهید پرور در ایران اسلامی والاترین افتخار برای نیروی انتظامی کشور است.

سردار اشتری افزود : افتخار بزرگ برای کارکنان انتظامی این است که براساس منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب خدمتگذاری صدیق برای مردم باشند.

وی افزود : نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی مردم خدمات شایانی ارائه کرده و امید می رود این خدمت رسانی بی منت همچنان ادامه داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به اقدامات نیروی انتظامی در منطقه آذربایجان غربی اشاره ای کرد و گفت : شاخص هایی چون امنیت،مبارزه با قاچاق کالا و ارز آمادگی رزمی و دفاعی در چند سال گذشته از رشد خوبی در استان برخوردار بوده است.

سردار اشتری افزود : امنیت پایدار امروز در اذربایجان غربی مرهون خون شهدا و رزمندگان اسلام است و باید از این جهت خدا را شاکر باشیم.

وی با اشاره به حادثه اخیرمهاباد گفت : رسانه های بیگانه با دسیسه های گوناگون تلاش می کردند یک موضوع اجتماعی را سیاسی جلوه دهند اما این امر با هوشیاری مردم و مسئولین و حضور به موقع نیروی انتظامی و خویشتن داری خنثی شد.

در این آیین سردار ناصر اصلانی به سمت فرمانده جدید انتظامی استان اذربایجان غربی معرفی و از زحمات سردار شرفی فرمانده قبلی که رئیس پلیس نیروی انتظامی کشور منصوب شده است تجلیل شد.

منبع: واحدمرکزی خبر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *