دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

تفاوت پست سرپرستی و پست جدید پیروانی

جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 421570
مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه هنوز حکم رسمی‌اش را دریافت نکرده، گفت:یکسری اختیارات از فدراسیون فوتبال و یکسری از اختیارات کی‌روش از سوی خودش به من واگذار شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، افشین پیروانی در خصوص نحوه انتخابش به عنوان مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از سوی فدراسیون فوتبال به بنده اعلام شد، پست سرپرستی برداشته شده و می‌خواهند یک پوزیشن جدید را با الگوبرداری از کشورهای اروپایی در تیم ملی بوجود آوردند. به همین دلیل نشستی با کفاشیان داشتم و در نهایت با تائید هیات رئیسه به این سمت منصوب شدم.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنم شرایط بهتری برای تیم ملی ایجاد شود که این نیاز به هماهنگی و همکاری همه بخش‌های فوتبالی دارد که تیم ملی بتواند به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برسد.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه حکم زبانی را دریافت کرده، ادامه داد: هیات رئیسه هم با انتخاب بنده موافقت کرده است و مشکلی در مورد همکاری‌ام با تیم ملی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه چه تفاوتی بین پست سرپرستی و مدیر ورزشی تیم ملی وجود دارد، تصریح کرد: یکسری کارهای سرپرستی هست اما بحث فدراسیون انتخاب فردی ورزشی است. یکسری اختیارات از فدراسیون فوتبال و یکسری از اختیارات کی‌روش از سوی خودش به من واگذار شده است. انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری اردوها و مسابقات تیم ملی، حضور در نشست‌های AFC و ... از اختیارات بنده در این سمت است.

پیروانی که میهمان حضوری برنامه ورزش و مردم است، همچنین خاطرنشان کرد: من با اختیارات خوبی به تیم ملی آمدم زیرا نمی‌خواستم تنها اسم خودم مطرح باشد. در پست مدیر ورزشی، یکسری وظابف سرپرستی تیم ملی را دارم اما سطح بالاتری دارد.

وی اضافه کرد: کار سختی برای رسیدن به جام جهانی داریم زیرا باید قبول کنیم کشورهای ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا از ما قو‌ی‌تر هستند. ما برای رسیدن به جام جهانی باید با این تیم‌ها رقابت کنیم که بیش از صعود به جام جهانی، از امروز به فکر موفقیت در آن رقابتها و صعود به رده‌های بالاتر در چنین مسابقات معتبری هستند. ضمن اینکه بیشتر بازیکنان این تیم‌ها هم در لیگ‌های اروپایی هستند و کار سختی در رقابتها با آنها پیش رو داریم.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه از هر کشورغرب آسیا ۲ تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، یادآور شد: امروز تیم ملی فوتبال ایران مربی خوب، بزرگ و نامی را در اختیار دارد که باید به اتحاد برسیم تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

وی در مورد اینکه با کارلوس کی‌روش به هماهنگی مطلوب رسیده؟، تاکید کرد: چندین نشست با کارلوس کی‌روش داشتم و هر روز مانند کارمند از ۱۰ صبح در آکادمی‌ تیم‌های ملی با سایر اعضای کادرفنی جلسات و برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده‌ایم. برنامه‌ای تا جام جهانی و حتی آغاز آن رقابتها را در برنامه‌ای مدون قرار داریم. کار فوق‌العاده سخت بوده اما لذت دارد زیرا با رسیدن به جام جهانی همه مردم را خوشحال خواهیم کرد.

پیروانی با بیان اینکه از ۳ بار انتخابش به عنوان مرد اخلاق فوتبال و نگرفتن کارت قرمز در دوران ورزشی‌اش افتخار می‌کند، تصریح کرد: مسی بازیکن بزرگی است اما در کنار بالابودن توانایی فنی، از نظر اخلاقی هم سطح بالایی دارد که باید نسل جوان به این موضوع توجه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *