پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

عذرخواهی ستاره مشهور فوتبال

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 413095
مهاجم ۳۳ ساله میلیونرهای پاریس به خاطر گفته‌هایش خود پس از بازی با بوردو عذخواهی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در پی شکست ۳ بر ۲ یکشنبه شب پاری‌سن‌ژرمن در خانه بوردو در هفته بیست‌ونهم لوشامپیونه فرانسه زلاتان ابراهیموویچ که هر دو گل PSG را در این بازی به ثمر رساند به شدت از داوری انتقاد کرد و گفت که در طول ۱۵ سال بازیگری‌اش هرگز چنین داوری افتضاحی ندیده و فرانسوی‌ها لیاقت حضور پاری‌سن‌ژرمن در لیگ این کشور را ندارند. البته اظهارات ستاره سوئدی قهرمان لوشامپیونه انتقاداتی را هم در بر داشت و همین مسئله زلاتان را وادار به عذرخواهی کرد.

ابراهیموویچ عنوان کرد: من نظرم را به طور واضح و مستقیم گفتم و منظورم نه به کشور فرانسه و نه به مردم فرانسه بود. من تنها در مورد فوتبال صحبت می‌کنم و نه چیز دیگری. من در این بازی شکست خوردم و این را هم می‌پذیرم ولی این موضوع را نمی‌پذیرم که داور قوانین بازی را رعایت کرد و این اولین باری نبود که این اتفاق رخ می‌داد.

وی افزود: بعد از بازی خیلی عصبانی بودم و ظاهراً برداشت بدی از حرف‌های من شده است برای همین از کسانی که از صحبت‌هایم آزرده شدند، عذرخواهی می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *